Grab the widget 

Wednesday, June 10, 2009

SINDROM AMBO TAKPO BELAKO TAK BOLIH PAKAI PRK N41 M/URAI

Satu DOKTRIN baru ditanam didalam minda pengikut PAS DUN M/URAI yang aku paham, seolah olah AKHIRAT UNTUK RAKYAT DAN DUNIA BAGI PEMIMPIN, sebab itu pengikut menjadi fanatik, ikhlas menerima saranan dan yakin untuk mendapat keredhaan ALLAH untuk meneruskan saol hidup mati dan selepas mati, berbanding dengan sesetengah pemimpin saling mengejar sesuati yang belum pasti.

SINDROM AMBO TAKPO BELAKO sudah tidak bolih pakai lagi, sampai bila nak perbodoh kan pengikut PAS, di DUN m/urai JANGAN ANGGAP SEMUA ORANG BODOH.

Dalam suasana HARU BIRU MUKTAMAR TAHUNAN PAS PUSAT semua orang buka mata, berbagai andaian dapat di tafsirkan, pemimpin sedang bertelagah sekarang ini, apa muslihat di sebalik isu isu yang dimainkan ?, masing masing ada agenda tersendiri samaada yang tersirat atau tersurat.

SEBARANG USAHA MEMBAWA CALON DARI LUAR DUN MANIK URAI ADALAH MENGARUT, BIAR APA PUN ALASAN NYA.

3 comments:

Ambo said...

Kuat deh dok jaja calun lakloh demo tuh.Khe kalu tak laku jadi buruk.mace pise buruk.ada regga jugak buat jepput.Ore lain pom ada jugak calun sendiri. Tapi dah jadi penyokong pas puluh-puluh tahun,letak sapo pom tak apa.Simpan dalam hati je lah..bagi klu huduh-huduh padan lah.khe ada orang kata demo makan upah umno khe.khe..khe..

mat Le Buje said...

Tok 'Gawo...

jange emotional gak. jadi tok 'gawo guano ya emotional napok nih.

pah tu, tak payah la kepeng nak calon tu calon ni.

hok penting, demo kepen utk pAS.

tapi demo jaga2 sikit dengan VIRUS H1N1 (Hadi & Nasha) tuh. Masalah pada parti.

Anonymous said...

pasal tok hadi,tok nasha tu , bagi ke oghe2 tua gomo sudah lah kita budak,tak usah dok ccaghalah, aku busan dgn issue perpaduan dok dian2 tak tentu pasal caghi pasal tak dak kerja lain ke oghe2 tganu tu.blambak2 issue dia boleh buat tapi dok dian saja, hak ni aku plek nya .dgn tok hadi.ni .kughan panda main politik,,,,,.

Komen Terkini

lain lain artikel