Grab the widget 

Saturday, June 06, 2009

PENGUNDI UMNO AKAN MAKAN PIDATO ? PRK N41 M/URAI

Pengundi UMNO akan makan PIDATO di DUN Manik Urai ?,[baca sini], bawalah seberapa ramai pemidato pun, yang akan hadir mendengar nanti UMNO totot je, aku cadangkan sewa banyak banyak BAS untuk angkut dan sediakan RM100 sorang baru demo gi, atau zink 10 keping sorang kalau tak pun buah KALU (buah KALU ni yang haiwan tak makan saperti monyet, kera, beruk dan tupai) hanya UMNO totot je makan.

Aik ! nak bawa pemidato konon, nak pidato pada sape ?, betul la tu sebab pidato cakap sorang sorang sambil baca scrip atau tex, silap silap bolih GILA, dah, pendengar tak ramai, kalau di hidangkan KARAOKE sekali aku setuju gerenti ramai datang.

IDEA ni datng dari Khairi ketua pemuda UMNO msia, sebenar nya orang PAS disini tak la sebodoh orang UMNO, kitorang dah masak dah dengan kelentong PEMIMPIN umno ni.

Satu cara saja nak meramaikan pendengar  nanti ko suruh POLIS IGAT (igat=tangkap) orang PAS seberapa ramai yang ko nak itu saja cara paling mudah.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel