Grab the widget 

Sunday, June 07, 2009

PEMIMPIN POLITIK TOLONG JENGUK KG.CHATEL & KG. BUKIT BUDU PRK N41 M/URAI

Aku malas nak citer hal 2 kampong tu, nanti orang kata aku tak siuman pula atau mencece sorang sorang, orang orang hebat tolong pi jenguk, jangan dok sibuk membodek je.

sekurang kurang nya pendedahan aku dapat membuka mata semua orang, ada la juga orang baca blog aku, atau pengundi dan peminat PAS luar dapat info tentang di DUN m/urai ni.

bukan nya semua tak betul, yang aku DEDAH dan akan dedahkan hanya taik kuku je, itu pun sesetengah orang dah macam cacing kepanasan.

Aku berjanji dekat dekat PRK nanti aku akan MEMPERTAHANKAN PAS.

2 comments:

Drebar Prebet Sapu said...

Salam.Ana link blog demo Tok Gawa Manek Urai.jange panas-panas sama sendiri ya...

Anonymous said...

tokggawa slow2 sikit gak! pongah sangat ni, ada apa2tak mulek kita ppakat bikki, kadang2 kawen pon seghupa demo, panah tu panah,tapi jamaah kena dok depan, apalagi lani, tok guru kita kena seghan teghut,nampak nya pas pusat, aih aih aih kawen tak nak kata, mintak lah tuhan tulung tok gughu dan kelatee kita...

Komen Terkini

lain lain artikel