Grab the widget 

Tuesday, June 30, 2009

MASJID NEGARA MANA NI…………? PRK N41 DUN MU

Sedih, terhina rasa nya, seolah olah berada di bumi di sambar garuda atau berada di negara yang tak bertamaddun langsung je …….tengok lah gambar di bawah ni….

ini lah masjidMasjid di Kg.Lata rek, langsung tak terurus, dengan prasarana serba kekurangan, kenapa perkara ini terlepas pandang olih pihak Kerajaan, olih kerana terlalu berpolitik masing2 berdengki antara satu sama lain.

masjid l rek kontang kering kontang……….ehh ! ade orang ke kampung ni ?…….

jamban cantik tandas cantik….. thuiiiiiiiii !!!!!

ubn baiki jamban

oiiit ! nak makmur kan Masjid ke nak berak……….aku rasa ini projek anugerah kah kah , SULUNG JAYA ENTERPRISE……..

teruk tak berpagar tak berpagar, nasib baik binatang buas tak berpesta…..

Semasa al syeikh UNDI BN MASUK SYURGA JUGA……tunjuk muka dan Bersembahyang jumaat di masjid ini pada 19 jun lalu, meluluskan RM 200 ribu kepada JPP untuk menyelenggara Masjid ini dan semalam 29 jun, JPP telah membuat pengundian kepada Kontraktor, PROJEK INI MERUPAKAN PROJEK PILIHAN RAYA.

KEPADA TOK IMAM DAN AJK MASJID, aku harap mereka pantau supaya tiada penyelewengan olih pihak kontraktor, 200 ribu mesti di munafaat kan jangan terlebih masuk kocek.

terbiar langsung terbiar……….

Nasib baik la ada PRK, kalau tak al syeikh tak kan pijak bumi LATA REK NI……DAN DUIT MESTI DI LABUR KAT TEMPAT LAIN, MAKA MELOLONG LAH ubn LATA REK KATA kerajaan UBN perihatin, WALHAL INI PROJEK PILIHAN RAYA, KERAJAAN MEMBANGUN BERSAMA ISLAM PULA MACAM MANA, tak tersentuh ke hati………

4 comments:

GreenWave said...

Masjid cantik @ x bukan isu..yg penting ada jemaah yg memakmurkan masjid...ALLAH tgk amalan kita bkn tgk secantik mana kita menghias masjid...TAk guna buat masjid cantik+mewah tapi hanya penuh time solat jumaat Dan pada hari raya saja...Lagi-lagi buat masjid mewah+cantik juz jadi tmpt untuk org melawat tanpa menjaga adat berpakaian dan untuk bermegah2....

tok ggawo said...

alamak ! greenwave, aku tolong highlight je, alang alang nak buat jambatan 7 juta, kota pertanian lah dan ntah apa apa lagi, buang lah 1 juta ke untuk buat masjid cantik sikit,masjid ni nanti dok dalam kota pertanian kan ?, kalau lah masjid tak selesa macam mana nak khusuk dalam beribadah, tak kan peruntukan Masjid tak termasuk dalam package kota tu, aku tolong highlight je, takkan nak berdengki pulak. maaf yaa !

GreenWave said...

haha...sory r if cm pedas koment aku 2 bro...aku cuma berpesan2...hehehe..maaf ya..salam kenal ...

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Komen Terkini

lain lain artikel