Grab the widget 

Thursday, June 04, 2009

MAJLIS MENGENA DAN TERKENA……PRK N41 MANIK URAI

Majlis ceramah yang diadakan di UPU kampong SG.PERIA dalam DUN M/URAI malam tadi yang dihadiri olih Ahli Parlimen KOTA BAHARU dan MP Padang Serai aku rasa ada sesuatu yang tak kena, kerana  dalam ucapan pengurusi majlis ada menyebut tentang PAS SWASTA, apa yang dimaksudkan dengan PAS SWASTA ?,  aku tak paham, yang aku hairan lagi ialah tiada WAKIL PAS KAWASAN, ucapan alu aluan di sampaikan olih ZAMZURI MAT LAZIM.

Apakah ini satu kejutan, dari soksek soksek aku dengar, kata nya ada orng yang TERKENA, siapa aku tak tahu, mungkin kah majlis itu majlis PROM…….. CALON ?,  tunggu episode seterus nya.

Sempena majlis itu 2 ekor kerbau disembelih untuk jamuan orang ramai, yang di SUMBANGKAN  olih orang kuat CAWANGAN SG. PERIA.

Jadual awal penceramah ada aku promote di posting terdahulu, tapi tak semua hadir, termasuk TOK GURU.

Yang aku paham majlis malam tadi tak lebih dari MAJLIS MENGENA DAN TERKENA………………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM