Grab the widget 

Wednesday, June 03, 2009

IMAGE, IMAGE CALON PRK N41 M/URAI

PAS perlu menarik pengundi atas pagar, pengundi atas pagar tidak fanatic mana mana parti, ramai antara mereka adalah anak muda, anak anak muda dan atas pagar ni dia lebih suka kepada orng yang selalu mendampingi mereka, anak anak muda ni mereka suka lepak kedai kedai kopi sambil melayan pelayan pelayan kedai setelah penat kerja seharian, disini lah mereka menilai siapa siapa yang selalu belanja dan ambil berat hal mereka.

Sekitar 30% pengundi terdiri dari golongan ini, 70% adalah pengikut parti yang TOTOT, yang 70% ini dah tak boleh buat apa apa dah baik bagi UBN atau PAS.

aku berkata ini berdasar scenario DUN M/URAI, sebab itu factor calon mesti akn mengubah undi undi golongan 30%, jangan ambil kira yang TOTOT, yang TOTOT dia tak peduli kan hal calon, walau pun SONGKOK meraka tetap pangkah PAS, maksud aku bukan AHLI itu ialah dalm loghat kelantan AHLI=pakar, mahir dan sebagainya ada orang diupah untuk hentam aku, sedang kan yang menghentam aku itu hanya lah orng yang berhayal dengan cerita cerita penglipurlara yang belum tentu kebenaran nya, buat mendodoi bayi dalam buainan bolih lah, cerita cerita fantasi ini bolih memlalaikan saja.

aku akan tetap mempertahan kan CALON GLAMOUR TEMPATAN adalah pilihan yang tepat,aku akan sibuk biar sampai jadi bubur dulu selagi tidak ada calon pilihan terakhir, setelah ada calon terakhir dan diumum kan, aku akn berenti mengkomen, dan aku akan AKUR DENGAN keputusan tertinggi  PARTI PAS, sebab aku bukan YES MAN TOTOT. AKU JUGA ADA TANGGUNGJAWAB YANG KECIK UNTUK PAS, WALAU PUN AKU TIDAK BERIMAGAE POLITIK BANDAR.

zaman ini bukan zaman orang menggunakan REBAB untuk melena kan orang. tiada jampi serapah dan pertolongan HANTURAYA untuk memulihkan orang yang berpenyakit.

CALON GLAMOUR TEMPATAN PASTIKAN KEMENANGAN PRK M/URAI.

KAMI TAK TAK SEMPAT NAK TUKAT IMAGE SORRY.

1 comments:

Mat Je pembekal turuh pagar said...

Tok 'Gawo,

Gak sapo dio dale DUN Manik Urau tu demo nakkan jadi calun >?

Cuba acu try bagi namo eh...

Biar jelas, biar kita tau pandange semua oghe, biar kita tau hok ni berehi 'gapo, hok ni berehi 'gapo..

Komen Terkini

lain lain artikel