Grab the widget 

Thursday, June 04, 2009

KETUA CAWANGAN UMNO TINGGAL MENYEWA RUMAH PPRT PRK N41 MANIK URAI

Nak tergelak aku, kah kah kah !, rumah PPRT dekat Mini Estate Kg. Manjor disewakan , aku ulang disewakan ,siapa yang menyewa ?  kah kah kah, tinggal tak ramai dah orang UMNO kg. manjor sejak KKODIR atau ABE DIR menyertai PAS semenjak PRU lalu.

UMNO Kg.Manjor dah tinggal anak beranak ketua cawangan jah, dan beberapa kerat lagi menunggu macam PACAT, kalau ramai semasa pemimpin mereka datang itu adalah anak anak orang PAS yang cerdik, anak orang PAS disini pandai main sandiwara tau, pandai orang UMNO menipu pemimpin mereka, kah kah kah ! pemimpin umno kena tipu.

aku langsung tak heran dengan orang UMNO, mereka semuanya DEBET DEBET, (DEBET=LEKEH).

3 comments:

Alias Mohd Yusof said...

manek urai adalah hidup mati UMNO. Jika UMNO kalah di manek urai, semangat moral UMNO akan malap. UMNO akan pastikan dengan cara apa pun untuk memenangi PRK manek urai, by hook or by crook.

HaHs said...

Aku setuju tu!

PAS kena hati2...

Anonymous said...

cam kenal jer ketua cawangan tue...

Komen Terkini

lain lain artikel