Grab the widget 

Monday, May 25, 2009

PAS LETAK CALON MUSLIMAT DI PRK N41 DUN MANIK URAI

Kemungkinan PAS akan meletakkan calon muslimat adalah besar, kemungkinan ini berdasarkan kegilaan PAS kawasan kuala krai, PAS kawasan kuala krai tengah meroyan, ini disebabkan PAS kawasan kuala krai ada agenda tersendiri, sudah lama aku sendiri pun merasakan tak puas hati, walau pun sebagai pemerhati dari luar aku sentiasa mengikuti gelagat dan perangai mereka, aku sebenarnya sayangkan PAS, tapi dalam hal cantas mencantas ini aku tak bolih berdiam diri, aku terpaksa berterus terang untuk mendedahkan perangai perangai mereka nanti, biar pun ada sesetengah pihak marah dan tak setuju dengan aku, PAS kawasan kuala krai ada calon pilihan mereka yang di lur dari DUN MANIK URAI.

PAS kawasan kuala krai harus berhati hati, aku tidak akan teragak agak untuk mendedahkan nama nama yang disebalik dan menjadi dalang memporak perandakan DUN MANIK URAI, sememangnya PAS kuala krai mahukan CALON YANG BOLEH DIKUDAKAN untuk memuas dan memenuhkan hawa nafsu mereka saja tanpa memikirkan masaalah rakyat dan pengundi di DUN MANIK URAI.

Pendirian aku tetap dengan CALON MESTI GLAMOUR UNTUK MEMENANGI PRK INI bukan nya menjadi calon untuk glamour, kaya, dikudakan dan menjadi budak suruhan.

Aku tetap akan mendedahkan apa yang tak betul sampai bila bila, aku tak peduli, aku ingin melihat sehingga adanya CALON yang berilmu, berkaliber dan di segani boleh dibawa sehingga peringkat yang lebih tinggi dalam jemaah PAS demi masa depan perjuangan ISLAM khas nya bagi DUN MANIK URAI.

ALLAHUAKHBAR !!!!!!!!

3 comments:

Asrol said...

salam, gu
demo ado mana lo ni?
kawe, asrol (webpanas & kelatekito.com) sini,

kawe nak join operasi di manik urai nanti.

hp demo no berapo?
hp kawe,019-9926205 / asrol.affandi@gmail.com

beres.

Mek Jah anak Tok 'Gawa said...

demo gak tulis mace oghe hok takleh pikir jauh..

terperosok dalam budaya politik sempit kampungan.

demo harus lebih berlapang dada. tidak semestinya pandangan demo saja hak betul.

demo juga harus lebih berupaya menghormati pandangan orang lain.

sebagai assignment pertama, saya suka menggesa demo beri perbezaan takrifan antara "glamour" dan "popular".

setelah itu demo kena kaji sirah, adakah "glamour" itu suatu tuntutan.

kemudian demo buleh beli majalah "Glam" tidak pun "Malaysian Tatler" untuk demo tau apa itu 'glam'.

cikgu said...

Cikgu pom tak berapa fehe dengan artikel-artikel demo. Gitu lalu orang PAS berebut calun.
Kalu simpan dale hati takleh ke?. Terimalah hok Negeri Buv.
Maknanya Hok negeri buv sama dengan Hok tok Guru Buv.Betul tak?

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM