Grab the widget 

Saturday, May 30, 2009

CALON UBN BERTARAF MENTERI PRU NANTI PRK N41 DUN MANIK URAI

Maka melobi lah dia di PUTRA JAYA, dia ni yang mengkayakan sesetengah senarai calon yang dicadang kan olih bahagian kuala krai bagi mewakili DUN M/urai nanti, semasa dia berada di pejabat wilayah kesedar PERIA dulu dengan membagi projek projek anugerah kepada mereka itu, sekarang bertugas di IBU PEJABAT KESEDAR GUA MUSANG dan KETUA PEMUDA KUALA KRAI, kata sesetengah kalangan UBN tak mungkin dia berminat nak jadi calon sebab gajinya sekarang lumayan, sebaliknya dia menafikan, kata dia, bodoh dia menceburi politik UBN kalu tidak bercita cita ingin jadi calon.

Sebenar nya dia bermusuh dengan KETUA BAHAGIAN SEKARANG sebab dia ni dari group bekas ketua BAHAGIAN yang di pecat olih BODOHLAH PM dulu, dia kata dia bukan orang politik tepi jalan dia ada rangkain pimpinanan pusat dan bercita cita menjadi seorang MENTERI nanti, bukan seperti calon calon lain yang di kutip tepi jalan dan di bawa ke kuala krai, aku pikir pun logic juga MAMAT ni, mewakili DUN adalah buat sementara untuk membina empayar dan membela beruk beruk mat yeh, bila tiba pilihanraya umum nanti dengan harapan untuk bertanding peringkat PARLIMEN pula, masa tu KALU, KALU, KALU, KALU (kalau) menanglah ada harapan sekurang kurang TIMBALAN MENTERI.

Geliga otak mamat ni, tapi aku rasa kenang jasa kah mereka yang dia pernah MENGKAYAKAN mereka itu dulu ?, mamat ni berbanding dengan calon yang lain dia lebih EDUCATED tau, UBN juga ketandusan calon educated dan berwibawa, ada la sorang tu buat PJJ (pingat ke tu?), UBN TAK KENANG JASA DIA KENANG DUIT SAJA sebab tu demo mmusuh sokmo.

Cuba teka SIAPA DIA ?, PEMENANG AKN MENDAPAT HADIAH, MELANCONG KE LATA REK DAN KONSESI PROJEK MEE SEGERA SEBELUM PRK , susah apa JPP maghi dekat MANIK UGHA BAGHU DOH.

Ha ha ha PUOK PAH LAGU MANO ?. tengango demo, dok seghok air liur joh la………


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel