Grab the widget 

Sunday, March 01, 2009

NAJIB & BEDUL LAH BUAT LAPORAN POLIS

Kenapa la RASUAH semakin pening ni ?, ke kuat minum air ketum, sampai lupa hulu dan hilir, aku rasa ko najib dan bedul lah baik ko kehilir dan terus kehilir, hilir ,hilir.

Najib ko pi la buat laporan polis pulak pasal Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, V. Sivakumar memanggil sidang tergempar Selasa ini ni, pakat puok RASUAH buat laporan polis banyak banyak, kan itu hari bedul lah suroh zombie buat laporan polis pasal speaker menggantung zombei dan enam ADUN BE END yang lain untuk tempoh 18 bulan ( untuk Zanbry ) dan 12 bulan ( untuk 6 exco ), aku blogger kampong pun nak tergelak la bangang punya PE EM ni, polis tu reti ke nak siasat speaker ?, ade ker hal speaker dan perlembagaan negeri perak panggil polis siasat, ada polis bodoh pi siasat ?, sikit lagi aku rasa habis Negara ni kalau dibiarkan 2 ekor tu merentah Negara, tak lama lgi najib pulak, dia ni gelojoh sikit, tak cukup makan dirumah agaknya, semuanya nak cepat, apa apa hal terus hantam dan buat kenyataan bukan bukan tanpa merujuk mana mana pehak, te pee em kan.

Bahaya cara najib bekerja ni, segala undang undang dibelakangi nya, orang macam ini tak boleh ada penasihat nih, pakai otak kepala kilat dia dan hanya bini najib saja boleh nasihat, bab bab ugama aku tak tahu lah, kalau gelojoh macam ni hancur Negara, ugama pun sikit lagi entah kemana.

Tengok bedul lah dia tahu dia silap dan bodoh, dalam isu speaker sehari dua ni dia senyap, najib pulak ambil tempat bodoh bedul lah ha aha aha !!!!!

Aku helan nya lamai olang yang pangkat sampai siku piki mana ?, tolong lah ! jaga sikit najib tu, kesian dia, kesian dia kesian dia………….

Report la !!!!!!!!!


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel