Grab the widget 

Monday, February 23, 2009

ZAMBRY DERHAKA PADA SULTAN ATAU RAJA

Kini jelas sudah zambry menderhaka pada sultan dan raja, beliau menjadi MB halam adalah perkenan sultan kononnya, ada kah dia telah merujuk kepada mana mana pakar perlembagaan, peguam atau PEGUAM D’RAJA di Malaysia ini, atau pun dengan memaksa sultan bekas KETUA HAKIM NEGARA bersama kuncu kuncu RASUAH UMNO supaya sultan memperkenan majlis angkat sumpah MB halam dan EX-COporatin tanpa merujuk mana mana badan perundangan.

Kenapa sekarang pula nak dapatkan panduan Peguam Diraja di London, apa kena kena mengena dengan London, kan Negara kita dikatakan berdaulat, lihat , ertinya undang undang Malaysia yang dicipta oleh pemerentah untuk kepentingan pemerentah bukan untuk rakyat sudah tidak relevan atau menyebelahi pemerentah lagi, MEMANG undang undang Negara yang tanpa merujuk sedikit pun kepada HAKIM SEGALA RAJA D’RAJA ianya adalah undang undang RIMBA.

Setelah sultan mengambil kira berbagai sudut undang undang yang ada dan pandangan kedua dua belah pehak, pehak YB NIZAR MB MANDAT RAKYAT YANG SAH dan ZAMBRY perkenan NAJIS, sultan bekas ketua HAKIM NEGARA mengambil keputusan menerima ZAMBRY sebagai MB walau pun sehingga kini YB NIZAR masih tidak meletak jawatan sebagai MB YANG SAH.

Ei ! tamby lu tak layak jadi MB wo, lu tarak penderian wo, sampai pigi London mau dapat perkenan RATU eli ka, lu aa madrasah dekat rumah pun lu tarak pigi cchittt ! tarak guna punya worang, lu mau main sama SIVA ka ?.

sememangnya ZAMBRY dan RASUAH adalah penderhaka kepada sultan.


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM