Grab the widget 

Monday, February 23, 2009

TIADA IMAM HAMBALI DALAM RASUAH UMNO

Ulama ulama dalam RASUAH UMNO seorang pun tiada yang mencontohi IMAM HAMBALI, yang ada semuanya seperti perangai Basyar Al-Marisy,   

Perangai Basyar Al-Marisy sama lah ulama dalam RASUAH UMNO kerja dia bodek sultan, ampu kerajaan untuk kepentingan hidup diri sendiri sahaja.  panduan disini .

Tengok !, dalam kemelut politik perak mana ada campur tangan golongan ulama ?, biar pun kemelut itu begitu dahsyat dalam sejarah Negara, melibat ugama , bangsa mereka tetap membisu, dengan membiarkan pencacai pencacai RASUAH mentafsir kan UGAMA mengikut kepala hotak biul mereka tanpa merujuk mana mana NAS.

Kenapa begitu takut untuk menyatakan sesuatu itu benar walau pun pahit untuk diterima, didalam ISLAM tidak adakah cara terbaik untuk menyelesai kan kemelut yang sedang berlaku ini ?, kenapa asyik sangat nak merujuk kepada perlembagaan atau undang undang yang ada yang sememang tidak dapat menyelesai kan masaalah MANUSIA ini, manusia sanggup membunuh, meyeksa , mencekik darah , MEROMPAK KUASA demi untuk berkuasa, kerana di nasihati oleh golongan berperangai Basyar Al-Marisy.

Kami dipehak PR diketuai oleh PAS insyaALLAH kami ada cara, caranya memang boleh diterima oleh semua bangsa dan ugama, dibiarkan kemelut ini berpanjangan tanpa kesudahan ini amat lah malang sekali bagi generasi akan datang.

WAHAI ULAMA DALAM RASUAH MARILAH BERSAMA PAS dalam RASUAH tiada ruang bagi kamu yang ada hanya UMNO

KITA KEMBALILAH KEPADA ALLAH DAN RASUL SEBAGAI RUJUKAN DAN PANDUAN HIDUP DUNIA DAN AKHIRAT , bukan nya rujuk pada perlembagaan.

3 comments:

perunding said...

betul ke ni blog tok ggawo
gempakkkkkkkkk

perunding said...

macam nak buat blog saya taraf ni..
kena ada modal..

tok ggawo said...

perunding

betul......tok ggawo mulo lagi ni,
serupo mulo jugok.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM