Grab the widget 

Wednesday, January 28, 2009

KETUA PUTERA DAN PUTERI UMNO BELAJAR RASUAH ?

Alahai biar kan lah budak budak tu, umor mentah lagi biar lah mereka belajar dan praktik kan dari abang abang kakak kakak pak cik datuk nenek mereka bagaimana cara nak dapatkan jawatan dalam parti dengan cara rasuah, bagaimana nak bolot harta rakyat, menjatuhkan kawan, mengumpul harta untuk kroni yang penting mesti beramal dan alim dalam ISLAM HDHARI.

Tan Sri Tengku Ahmad Rithauddeen Tengku Ismail anda melihat dari sudut pengalaman dan pengamatan kerana anda orang lama, anda kata apa ? "Saya fikir perlukah ada Puteri dan Putera kerana lagi ada Puteri dan Putera banyak lagi main (guna) duit.

"Saya juga memikirkan barangkali Pemuda dan Wanita juga perlu dipertimbangkan kerana di England rasanya tidak ada pertubuhan wanita baik dalam parti Konservatif mahupun Parti Buruh," katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Umno di sini hari ini.

anda turut mengakui gejala politik wang turut berlaku dalam pemilihan peringkat Puteri dan Putera Umno namun hingga kini masih belum ada pihak yang tampil membuat aduan secara rasmi.

"Saya dengar-dengar Putera, Puteri pun dah pandai main (guna) duit," [lihat] .

Itu kata anda, nanti tengok apa kata ketua pemuda, ketua putera, ketua puteri, ketua rasuah, ketua penyamun dan ketua penyangak pula.

P/S sudah terang lagi bersuluh makna nya ada laporan rasmi dan tak rasmi sampai kepada lembaga disiplin, masa kan tiada angin pokok bergoyang.


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel