Grab the widget 

Wednesday, January 21, 2009

KESIAN PENGUNDI BN NEGERI PERAK

Anak anak cucu cucuku dengar sini semua ! pada Rabu Januari 21, 2009 apalah malangnya bangsa melayu ni seorang menteri dari negeri perak yang kerajaan negerinya diperintah oleh PR telah melarang Semua pengarah jabatan dan agensi Kerajaan Persekutuan daripada menghadiri mesyuarat-mesyuarat di peringkat negeri berkuat kuasa serta-merta. Lihatlah.

Salah satu petanda BE END akan hancur di negeri perak, penyokong BE END bawahan kena faham betul betul, kerajaan negeri perak sekarang ini dipilih oleh majority rakyat negeri perak sendiri, termasuklah bermacam macam penyokong parti yang ada di negeri perak ini berada bawah kerajaan negeri yang ada sekarang ini, semua rakyat dalam negeri tak kan takada urusan langsung dengan jabatan jabatan kerajaan negeri, kalau begitu lah caranya sikap seorang menter dari perak seolah olah dia turut mendera pengundi dia sendiri dan penyokong BE END negeri perak,

Jadi , sekiranya jika ada sebarang pilihanraya pada masa depan BE END mesti diajar supaya menteri ini tidak akan menjadi menteri lagi, seorang menteri yang bongkak lupa asal usul, tak sedar diri dia lupa kerana siapa dia boleh berada ditahap sekarang ini, orang perlis. Kedah, p.pinang, selangor, N9, melaka, johor, pahang, terengganu, kelantan lagilah tak pernah undi dia .

Anak cucu ! kalau dulu yang undi BE END lepas ini lupakan pemimpin BE END penting diri, pangkat , kroni, wang , terus saja undi PR Insyaallah.

Kesian orang BN perak dapat menteri yang tak reti DEMOKRASI orang PR biasa ditekan dan ditindas kami tak kesah.


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel