Grab the widget 

Friday, December 25, 2009

Soalnya Siapa Akan Ganti Lebih RM100 Juta ?

Najib, Rosmah, Zahid, Harussani, Jamil Khir, Hadi, Dr.Asri, Jais atau Aku ? yang mesti menggantikan harga 2 engine pesawat pemintas F-5E yang hilang dan lain2 barang lagi dalam jagaan Kerajaan Tengah pada 2007 itu.

Polis bolih siasat, bolih tangkap dan bolih dakwa sesiapa saja yang disyaki, mahkamah pun bolih lah menghukum jika suspek itu didapati bersalah, apa kah hukuman nya pulak ?, atau berapa RM denda nya nanti, adakah setimpal dengan dengan kehilangan wang rakyat yang bernilai ratusan juta itu ?.

RM100 juta lebih ooooi !, atau kerajaan tengah akan membayar dengan menaikan harga barang keperluan rakyat ?, patut lah harga selalu di naikan kerana hendak menutup lobang yang di korek songlap olih individu yang tak bolih diharap, aku percaya bukan sedikit tetapi banyak sudah harta2 kerajaan dan rakyat yang hilang dalam jagaan kerajaan tengah yang RASUAH ini.

Aku tak heran bagaimana 2 engine tu bolih diseludup keluar negara, caranya satu saja, RASUAH SINI, RASUAH SITU, kan guru RASUAH nya umNO, 1Malaysia tahu umNO parti RASUAH.

Tolong ganti balik wang rakyat yang bernilai lebih RM100 juta tu, kami bukan mahu sangat dengar sesiapa yang di tangkap dan dihukum, tapi RM100 juta lebih tu kerajaan mesti bertanggung jawab.

Aku bolih mencuri juta2 macam tu kalau denda dan hukuman 100 kali ganda rendah dari kesalahan yang dilakukan atau pun lepas ni ada pulak kapal terbang hilang.

Jika enjin pesawat tempur yang bersaiz besar untuk kegunaan pertahanan negara boleh hilang, bagaimana dengan kelengkapan senjata bersaiz kecil dan juga maklumat keselamatan negara?.

1 comments:

tengku manshor ahmad said...

Yess ambo setuju benda bab bahagian lot tanah di manek urai nei yang sepatutnye diutamakan pon masih tak dapat. ambo penduduk asal manek urai dok perati jah tunggu maso nak tukar brand pulak kalu tak selesai within next year 2010

kalu nak tahu kol ambo 018-2005577

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM