Grab the widget 

Monday, April 25, 2011

Umno Kuala Krai Dekati Anak Muda Lembah Klang

Umno bahagian kuala krai terus mendekati pengundi2 muda sekitar lembah klang dengan berbagai2 program, esok malam selasa ketua pemuda nya tuan aziz calon kalah PRK m/urai tempoh hari di kabarkan akan meraikan anak2 muda itu di restoran nelayan taman tasik titiwangsa, di ikuti bulan 5 nanti ketua bahagian ramzi meminta jadual program untuk nya dari anak2 muda, weh ! ada sestengah anak muda siap di tanggung broadband lagi…………..

Wah ! nampak nya tidak berdiam diri umno nih, parlimen kuala krai adalah satu2 nya idaman umno kelantan, selain g/musang, t/merah, jeli, machang dan k/baru, 5 parlimen ini adalah harapan umno kelantan, parlimen k.krai juga dibawah KETUA PEMUDA PAS Kelantan, dia adalah YDP kawasan.

SONY DSCketua pemuda PAS Kelantan

Walaubagaimana pun umno k/krai sendiri di peringkat tempatan masih menggelabah, tiada persepakatan dalam kerja parti, peringkat pimpinan bahagian masih tidak percaya antara satu sama lain, kerana ada dalam hati untuk menjadi calon, antara nya bekas calon m/urai 2004 inginkan kerusi itu kembali, melalui isteri nya sangat rapat dengan isteri stopa stawo kemungkinan melobi, pada majlis harijadi isteri stopa dia ada sama dan lain program pun menyibuk juga.

Pun begitu, PAS kawasan juga LEMBAB, khusus nya DUN m/urai  am nya keseluruhan k/krai…………penasihat2, ju ju kako yang haprak hidung tinggi…….ketinggalan zaman out of date.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM