Grab the widget 

Saturday, March 19, 2011

Kampung Pemberian

gertokgetokpmrnjambatanjambatan1jambatan2jambatan3jambatan4jambatan5

Kampung ini ramai umno totok, tapi BN tak peduli pun, dulu ada sekali masa Nuar Musa jadi ketua perhubungan umno Kelantan dia telah meletak batu asas pembinaan jambatan baru bagi menggantikan jambatan yang korang lihat ini.

Kalau hujan lebat dalam tempoh 24 jam, gerenti jambatan ini tenggelam, ada jalan alternatif lain pun macam cibai.

Kampung Pemberian Dun Dabong Parlimen Kuala Krai Kelantan, harapkan nama kampung sedap, pemberian ape ?, lantai yang terkopak tu dah lama macam tu, sebelum ni ada insiden penunggang motorsikal jatuh ke dalam sungai, korang lihat ada pagar tak ?, lihat kepada kenderaan yang lalu lalang, memang ramai pemastautin disini.

Tu laa, BN ni kalau memanjang undi nya……….dia tak peduli dah……kira dah boleh di cucuk hidung………tiba musim PRU ke PRK……….bagi hamper…………

Oiit ! orang kampung ni bangang ke semua nya…………?ada kuasa tak nak guna kuasa…………….., puak2 Ro$mah gheti menipu jah………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel