Grab the widget 

Wednesday, March 30, 2011

Jln Gajah 16 Kg. Kubu Gajah Selangor My Kad Untuk Warga Kemboja ?

Memang ada dalang yang mendaftar warga asing selain Indon warga Kemboja juga di Kg. Kubu Gajah  di datangi ejen UMporNO untuk mendaftar bagi mendapatkan My Kad.

polisr epotKeratan laporan polis

P3080019cukai jalan kereta ejen

Apa yang di dedah kan oleh Azmin Ali ada kebenaran nya, ‘Timbalan Presiden PKR Azmin Ali mendakwa pihaknya telah mengesan usaha Umno-BN mengadakan “pengundi hantu” dengan membawa masuk orang luar Selangor sebagai bakal pemilih menjelang pilihan raya umum ke-13’.

Selain itu, usaha tersebut termasuk membawa keluar pengundi-pengundi dari Selangor khususnya mereka yang dianggap sebagai penyokong Pakatan Rakyat.[lihat sini]

p/s blogger sanjungan UMporNO yang suci ParpuKari Take Beer ?…………..

3 comments:

otaklunyai said...

Bro, ada barua2 umgok yg offer utk jadi agen utk menjual maruah negara. Boleh charge pendatang rm4000.00 - rm8000.00 utk tukar KP merah kpd biru.. kat paya jaras ada Bro, kalau nak jadi kaya dgn jual maruah negara macam pemimpin2 umgok. bila dpt tangkap si penjual maruah negara dilepaskan semula lepas buat repot bodoh kat balai dan buat balik keja tu... lumayan Bro.. Lepas tu keluar iklan kat TV, sukatkhabar... ketuanan melayu, patriotik dan macam p*k*m*k lagi.. ini yg melayu2 spesis bodoh tak faham2... yg jual negara itulah umgok sejak dulu, kini dan selamanya... kalau tak takkansingapura boleh terlepas ketangan org asing dulu.... siapa punya angkara... yg dok rembat tanah2 rezab melayu dan jualkan kpd bukan melayu siapa punya kerja... siapayg luluskan... DAP ke, PAS ke atau PKR ke?... ini semua keja2 bodoh umgok yg org melayu dok sokong... ketuanan melayu kepala bana apa....

Anonymous said...

bro, saja nak bagi pandangan. kenkadang memang diaorang ni perlu sangat ic biru. ada yang dah duduk kat sini 20-30 tahun..bertahun2 mereka susah, anak tak boleh sekolah..ada tu memang anak lahir kat sini tapi ic merah..nak kerja susah..so mereka tak peduli sangat masalah mengundi ni..mereka pun tahu BN ni tak betul...tapi masa depan mereka, anak2 mereka pun kena jaga jugak...yang penting bagi gua la kan..PR pun kena pandai kempen kat diaorang ni..masuk daun perlahan2..kena guna taktik "ambik kain, pakai, ambik gula buat kopi, ambik ic undi PR"..
kalau kita halang mereka..lagi besar kemarahan mereka (dan keturunan mereka) pada PR..fikir2 la

tok ggawo said...

terima kasih pandangan anon 5:58 juga otaklunyai kerana respon.

untuk pengetahuan anon 5;58, masalah nya tak kan lah sampai pegawai khas sebuah kementerian sendiri yang terpaksa turun padang ni............sehingga keceruk kampung........ape hal ?

Komen Terkini

lain lain artikel