Grab the widget 

Wednesday, March 09, 2011

Bolehkah Penceramah Pas Tembusi Jabatan2 KERAjaan Dan Sebagai nya

Ramai penceramah2 Pas hanya mampu di adakan di stadium2, dewan2, padang2 dan sebagai nya, tapi bolehkan mereka tembusi jabatan2 KERAjaan, IPTA/IPTS, di pejabat2 syarikat koporat ?.

Sebelum ini ramai pengunjung2 yang hadir dengar ceramah Pas kebiasaan ada lah orang yang sama, adalah sedikit yang berjaya di tarik pengunjung baru itu, itu pun bukan tak semena2, tapi di ajak oleh rakan2, lama2 jadi biasa.

300jahtime ceramah orang ramai, time undi ?……….masa malam2 begini, budak2 U study sementara pekerja2 pejabat pula berehat dan tidur untuk kerja esok hari 

Bagaimana kalau yang tak berkesempatan kerana kekurangan masa ?, contoh nya pelajar2 U, pekerja2 shift, pegawai2 tinggi KERAjaan, ahli2 koporat, guru2 dll, di kalangan mereka2 ini ada yang terikat dengan tindakan disiplin majikan, takut nak tunjuk muka di tengah2 padang sambil tadah embun, kadang2 mereka juga nak jaga status mereka, tak kan nak dengar isu2 basi dan melalut dari penceramah2 yang di anggap nya mentaliti yang low class atau hujah2 yang dangkal dan tak masuk  akal yang di hidangkan.

Jadi siapa yang mampu memecah masuk kerumah2 banglo mewah dan golongan elit untuk menerang apa dasar dan kebaikan Pas berbanding umno ?. harakah……..? mereka ni pun takut nak kepit bawah ketiak, kalau baca pun curi2.

Internet ?………………..ahhhh ! pemimpin Pas tak heran…………..terkebelakang dan ketinggalan zaman, patut nya guna saluran internet, orang2 yang aku sebut di atas tu dapat gak curi masa 1 jam sehari di rumah atau pejabat untuk layar internet cari maklumat2 mengenai politik tanah air.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM