Grab the widget 

Tuesday, January 18, 2011

Robengah !…. Jalur Lebar Celcom Lembab Nak Mampos Macam Anak Tanpa Bapa.

image Kalau mengikut LUNAS2 Celcom Berukband, ia nya adalah sebuah syarikat GLC penipu besar negara, biar apa pun package yang ditawarkan semua nya penipu, kalau korang yang belum guna lagi, ambil lah package yang paling murah, sama jah dengan yang mahal.

Selagi LUNAS2 Robengah tidak keluarkan belanja untuk upgrade segala peralatan canggih untuk melajukan jalur lebar, selama itu lah juga korang kena tipu, edge, 3g lembab macam Robengah, sekejap mengaku lepas tu tak mengaku pulak, hsdpa boleh la tahan, tapi bukan semua tempat ada.

Aku, aku terpaksa guna celcom sebab LUNAS2 TM cable selalu kena curi akibat kecuain pihak TM sendiri, laluan cable tidak di pantau sehinggakan semak samun BABI pun boleh bersarang, TM pun tipu juga.

Baru2 ni budah sekolah dapat netbook 1Msia jenama Lenovo, dalam sebulan lebih dapat bil TM menuntut lebih kurang RM20 lebih keatas perkhidmatan streamyx yang budak langsung tak pernah guna, nak  guna macam mana  talian tetap di rumah pun langsung tiada, ini ape hal TM ?, siapa yang daftar ?………….dan guna line siapa ?.

Aku rasa LUNAS2 Robengah  nak kena tarik nii……. biar panjang sikit, LUNAS anak tanpa bapa kena potong.

Nak upload gambar ke Facebook pun taklih, yuran bulan2 REMBAT tanpa had.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM