Grab the widget 

Friday, October 22, 2010

Nasib Pas Manik Urai Dan Galas Tiada Calon Tempatan Yang Layak

Korang Manik Urai dan Galas kena gi MENGAJI lagi laa banyak2…….sampai bila hahhh  ? !, selama ni korang wat ape ?, bodo2 semua nya Pas dua2 tempat nih.

 image image

Teruk sangat kah korang ni ?, sampai tak layak di jadi kan Calon wakil rakyat, nak di bawa masuk DEWAN pun tak layak, selama ni aku ingat MELAYU UMNO FELDA dan KESEDAR je bangang2 rupa2 nya Pas Galas dan Manik Urai pun sama juga, IMPORT pun import lah………

Aku ni saje je nak lepas geram, walau apa pun aku tetap WALA’.

Lepas ni pakat hentam aku ramai2 ye….

Pppperghhh !.

2 comments:

gedebeKB said...

kah kah kah!
Taniah PAS mempertaruhkan calon terbaik untuk PRK Galas. Jika dr.Zul ditentang oleh KU LI, PRK Galas akan lebih seimbang.
Suara sumbang inginkan calon dari Gua Musang, ini adalah ideal tolol bin bodoh.
Tiada seorang pun di antara wakil rakyat dari Gua Musang berasal dari Gua Musang. KU LI, Saufi Deraman, Nazula, yusof semuanya bukan anak tempatan.
Bahkan penduduk Gua Musang sendiri pun tidak ada anak tempatan, mereka semua pedatang yang datang untuk membuka penempatan dan tanah di sekitar Gua Musang.
Yang penting PAS mesti mengambil kesempatan yang terhidang, tulah dan daulat KU LI mesti dijinakan. PAS mesti bersifat anak jantan untuk melakukannya, kalau dr. Madey berjaya lakukan mengapa PAS yang berasaskan Kebenaran Islam tidak boleh melakukan.

# Latiff duk wak gapo?. Tak lari dah hak dale jubah demo, buat kerja. Serban jubah buke gambaran ore buat kerja, ore buat kerja adalah ore kerja kuat.
Mana banner mengenai Islamic Fashion Show yang jelas menghina Islam dan di taja UMNO. Kawe tak nampak pun.

Anonymous said...

gedebeKB.........


latiff latiff, calon PRU13 manik urai sapo dio ?, ado dale ppalo demo doh ko ?, promote kkuat sikit.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM