Grab the widget 

Saturday, October 30, 2010

Lembab Lembab Lembab PRK N45 Galas

Pas lembab, ceramah ceramah ceramah, 10 kali ceramah pun isu tu juga, bukan tak leh langsung, ini macam burung tiong, pendengar pun lepas orang tu orang tu jugak, apa diorang cakap kat orang eh ?, orang india, orang asli…….., ke hulu ke hilir berarak  orang sama jah.

SONY DSC gambar ceramah tgna (gambar hiasan)

Korang jangan terkeliru, ramai jentera pembantu merungut, mereka kata lembab juga, ramai2 tu orang luar, orang tempatan seglintir jah dengar ceramah yang lain membuta dan  menonton TV.

Harap kan kenyataan2 media oleh penguasa2 PRK Pas huhhh !, terhebat mengalahkan Umno bn.

Nun ! dacing umno bn MENGGALAS harta benda KERAjaan ke bukit bukau, berselut mereka menghantar segala keperluan untuk membeli undi, oiit Pas ! ingat tak manik urai ?, orang Pas gula, kain, pitis, zink, jamban ambik dan undi dacing, sebab tu tinggal 63 undi, betul lah walau 1 undi pun menang……………

Bayaran rm250 pada pengundi luar belum tentu undi Pas, gimik boleh laaaaaaaa, janji, kita janji, pengundi pun janji juga, sini janji sani pun janji, oiit ! pilihanraya kan untuk menang atas muka bumi ini bukan nak tunggu akhirat, akhirat Allah tau la bagaimana nak chek, siapa tipu siapa, itu Hak Mutlak Allah, tak ada siapa boleh pertikai walau pun ko Lawyer.

Kalau di dalam kawasan boleh lah bersyarah, pengundi luar tuhhhh !, laghat ke nak pegi syarah sorang2.

Satu lagi yang aku nampak, ramai kalangan KEPARAT (koperat) menayang body jumpa yb tu jumpa yb ni, jumpa pemimpin ini jumpa pemimpin ini, kejap2 hilang kejap2 hilang, MELOBI la tuuuuuuuu, manusia kannnnn, bukan Malaikat.

1 comments:

gedebeKB said...

kah kah kah!
jenis darat maikrofon, hulur sahaja maikrofon terus cakap, tikam diri ke, makan diri ke, tak hirau. Jaga-jaga nak bercakap dgn media musuh.
Mana perginya askar PAS, asyik duk kilas kain aje. Tok-tok wakil pula asyik duk meronda sarang PAS sahaja. Di Gua Musang ini bukan jenis manusia nak kepada ceramah, manusia sini nak kepada kepada kemanjaan, nak kepada kehormatan.
Mereka orang ulu, rasa rendah diri mereka menebal, mereka nak kepada perhatian, hanya bawa biskut mayat sekilo, salam dan naik ke atas rumah, riuh sekampong rasa bangga mereka diluahkan. Tok Guru naik rumah aku, ust Nasaruddin mari rumah aku, Ust Latiff anak hj deraman sg durian minum teh o rumah aku, Nik Amar pak nik Lah jamah anak aku.
Segala hadiah pemberian UMNO dah lenyap sekelit masa, tak bernilai lagi.
Jika 25 orang wakil rakyat PAS bergerak naik 10 rumah pengundi sehari, dah tentu 250 buah rumah, kalau 4 hari 10000 buah. Inilah yang dipanggil kalah harta dari merendah diri.
Sampaikan teknik aku ni kepada Ust Latiff, dia asyik duk sembunyi dalam jubah.
Kah kah kah!

Komen Terkini

lain lain artikel