Grab the widget 

Tuesday, September 07, 2010

Tiada Orang Bagi Tahu Penamatan Kontrak Musa Hassan ?

Ketika ditanya mengenai bagaimana perasaannya apabila diumumkan beliau tidak akan disambung kontrak tempoh hari

Musa berkata perkara terbabit tidak diketahuinya sehinggalah pengumuman dibuat.

Seminggu lagi tamat lah secara rasmi perkhidmatan musa, musa akan belajar menjadi orang awam, musa akan menempuhi hari2 mendatang dengan tanpa ada KUASA, selepas ini juga musa akan mengerti hidup sebagai orang biasa, berbanding semasa BERKUASA musa di puji, di sanjung, di jilat dan segala2 nya, musa bangga kerana tidak semua orang dapat merasai itu semua.

imagehamba Allah musa bin hassan

Dan selepas ini juga musa akan tahu LANGIT itu tinggi dan rendah, selepas ini jika dia tidak di peduli kan, dia akan mendedah dan meluahkan apa saja kepada UMUM apa yang dia terbuku di hati dan tidak puas hati selama ini.

Selepas ini juga musa ada perhitungan yang belum selesai dengan sesetengah RAKYAT yang mana ada yang tersasul dan bertindak luar dari KUASA nya sebelum ini, ini di namakan DOSA antara Manusia, perhitungan ini akan membawa ke AKHIRAT, jika benar selama ini musa mendokong dan menjalankan tanggungjawab mengikut sebuah kerajaan yang ADIL, Alhamdulillah……….jika sebalik nya, musa akan di persoalkan oleh Pencipta nya pulak.

Yang paling di takuti nya nanti ialah bagimana dia menghadapi dengan misteri bayang2 nya sendiri, akan lenyap kah TIDUR nya ?, adakah ia nya tenang dengan sebenar2 nya.

Musa selepas ini akan di anugerah sesuatu oleh bekas Majikan nya atas perkhidmatan nya selama ini, cuma jangan libat diri dalam perniagaan2 yang bersumber kan HARAM, jangan ikut jejak2 sesetengah pesara2 KPN terdahulu sudah lah………….supaya AMAN dalam tempoh persaraan hingga ke akhir hayat, InsyaALLAH.

1 comments:

Anonymous said...

Alhamdullillah, di akhir Ramadzan Al Mubarak ini , terdapat juga tanda tanda keifsafan pd TS Musa. Belum terlewat untuk membersihkan diri. Cuma Musa perlu berkata benar tentang apa yg berlaku selama beliau menjadi KPN. Rakyat mahu dan sudi mendengarnya. Secara jujur dan ikhlas dedahkanlah segala penyelewengan serta campur tangan pemimpin yg merosakkan sistem KePolisian , Kehakiman negara hingga menyebabkan ada yg teraniaya selama ini. Biar rakyat tahu siapakah sebenarnya pemimpin UMNO yg diberi mandat mentadbir negara selama ini,manusia, binatang atau pun iblis syaitan. Teruskan TS Musa ...kami rakyat sedia mendengar.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM