Grab the widget 

Monday, August 23, 2010

Pas Pernah Teraju Negeri Sebelum Ada DAP Dan PKR

Pas sebelum ada DAP, PKR pernah teraju Negeri, Pas tak Pernah berniat untuk keluar Malaysia, tidak ada agenda lain yang tersirat, Pas sentiasa berterus terang untuk menjadi kan Negara ini tertegak bersama2 dengan Peraturan Islam, dari dulu lagi tidak BERSEMBUNYI2, itu jelas, semua bangsa semua Agama bolih hidup aman dalam sebuah negara Islam.

Samada ada atau tidak ada Parti lain yang ingin ikut serta itu masalah lain, walau pun secara SOLO pun Pas tidak akan berhenti sekerat jalan, Dakwah Pas tetap terus berjalan selagi ada penghuni di dalam negara ini, Pas juga tidak terburu2 untuk mendapat kan KUASA segera untuk mentadbir negara ini, biar semua warga betul2 memahami dan yakin segala apa yang telah perintah olih Allah bagi mentadbir sebuah Negara, kerana amanah ini bukan MAIN2.

Nama Pas hanya lah kebetulan saja, Hanya Pas saja parti yang ada dalam Negara ini yang bercit2 untuk menegak kan sebuah Negara Islam tanpa berselindung2, walau pun berhadapan dengan taghut2, ancaman bunuh dan bunuh pejuang2 nya, di sekat dengan segala HAK sebagai warga negara, ramai pejuang2 terdahulu Pas melalui situasi2 getir itu, ada yang merengkok dalam penjara dan sebagai nya.

Benar, Pas tidak akan berhenti disini…………Pas reda jika di takdir kan golongan lain Allah memalingkan mereka kejalan Nya selain dari PAS, ketika itu Pas akan akur dan akan turut memberi kerjasama dan sokongan, InsyaAllah………….

1 comments:

Budak Perak said...

Firman Allah :
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

قُلۡ يَـٰٓأَيُّہَا ٱلۡڪَـٰفِرُونَ (١) لَآ أَعۡبُدُ مَا تَعۡبُدُونَ (٢) وَلَآ أَنتُمۡ عَـٰبِدُونَ مَآ أَعۡبُدُ (٣) وَلَآ أَنَا۟ عَابِدٌ۬ مَّا عَبَدتُّمۡ (٤) وَلَآ أَنتُمۡ عَـٰبِدُونَ مَآ أَعۡبُدُ (٥) لَكُمۡ دِينُكُمۡ وَلِىَ دِينِ (٦

MaksudNya :
" Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai orang-orang kafir! (1) Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. (2) Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. (3) Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. (4) Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. (5) Bagi kamu agama kamu dan bagiku agamaku. / (6) "

Kami menyokong penuh perlaksanaan HUDUD .

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM