Grab the widget 

Monday, July 19, 2010

Umno Satu2 Melayu Dalam BN

Melayu Umno yang dah nak pupus, hanya Umno jah melayu dalam BN, tambah2 sejak PRU 12 hingga kini berbondong2 melayu lari meninggal kan Umno, ada yang masuk DAP, PKR dan yang cinta serta yakin kepada Islam mereka terus masuk dan menyokong PAS, semua parti2 dalam Pakatan Rakyat tidak perkauman, siapa saja tak kira bangsa bolih bersatu dalam PR.

Umno parti perkauman termasuk komponen2 nya, parti menatang apa ada sekat2, olih itu kalau tak ada Umno di atas muka bumi ini pun tak apa, melayu tak hilang di dunia, Umno dan Perkasa jah perasan, orang Umno orang  Perkasa juga, balik2 itu.

Mari lah orang melayu menyertai PR, Umno sudah tidak bolih diharap lagi, Melayu makan Melayu.

Toksah takut kuasa melayu hilang, selagi ada Tongkat Ali, Ubi jaga, Kacip Fatimah dan Viagra, yang paling di takuti nya Islam hilang Kuasa, dalam PAS Islam melampaui batas Bangsa, semua bangsa bolih menyertai nya.

Harussani pun dah mengaku dan tak larat dah nak menasihat Umno, dengan dia2 sekali terpalit dengan Tahi Umno, apa dia bolih buat, dia mana ada kuasa, Rosmah lagi berkuasa dari harussani, kerana rosmah tidor sebantal dengan orang yang paling berkuasa, mau ke dengar nasihat harussani ?, baru ni 40 masuk melayu tak membantu ke ?, lena jah………………………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM