Grab the widget 

Sunday, July 25, 2010

Rimas Perpaduan Dengan Amno

Tak sesuai Perpaduan PAS dan Amno, Amno sudah hanyut terlalu jauh, dari segi  image pun umpama langit dan bumi, perangai2 jangan kata la, ketulinan melayu Amno pun banyak sudah hilang.

Amno ni nama jah melayu, golongan bangsawan Amno…………… ish ish !, tak tergamak aku nak rapat, hidung nya mendongak kelangit, ada jurang pemisah gitu, di lihat pada gaya hidup…………………mak aii !, macam pencacai penjajah…….ego melangit, yang bawah2 di pandang macam hamba, ini termasuk Amno sama Amno ni, belum dengan PAS lagi.

Yang paling tak sesuai ialah, pemimpin Amno kuat RASUAH, Menipu Rakyat Kelantan dalam isu ROYALTY Petroleum, sedang kan Melayu Islam Kelantan 99%, macam mana nak ada perpaduan ?, sementara ada kuasa ni Amno lah MAKAN melayu, nak di FELDA kan KELANTAN ?, sorry……………Khusus nya kami PAS Kelantan tidak sesekali menerima Amno sebagai rakan, jahat……..

Kami di Kelantan apa susah nya, tak bergabung dengan Amno pun melayu Islam tetap majoriti, kami ada PAS, PKR, Amno dan Bos Perkasa, MB kami Tok Guru, di bawah TGNA semua bangsa di Kelantan aman, di Kelantan kalau AWE Adek nak lulus lesen judi, oooooo ! tak sesuai langsung, negeri2 di teraju Amno bolih laa.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM