Grab the widget 

Monday, July 26, 2010

PAS Tidak Perlu UMNO Tapi Orang2 Nya

Kata Harussani, Umno memperjuang kan Melayu, olih itu sejak dulu lagi pengasas PAS keluar dari Umno, menubuhkan PAS untuk memperjuang kan Islam.

Kini PAS tidak perlu kepada Umno, hanya orang2 dan ahli2 Umno saja Pas ingin mengajak menyertai PAS, atas nama Islam mari lah bersama2 lain bangsa kedalam PAS, perpaduan atas nama Islam dalam Pas kita akan bertambah kuat.

Mari lah kita berkongsi hasil rezeki yang datang dari bumi M’sia bersama2 dengan saudara seagama dan seluruh warga nya yang Allah Taala sediakan kepada seluruh penghuni bumi ini.

Kita berpadu menguatkan peraturan2 yang di redhai olih Allah keatas Bumi M’sia ini dengan nama Islam, yang di dalam nya  nanti di curahkan rezeki berlipat ganda dan makmur, kepada seluruh penghuni nya, bukan setakat melayu jah……

Sudah tentu melayu tidak kemana, kalau masih berdolak dalik dengan semangat taksub perkauman menebal, hanya mengundang padah yang lebih besar lagi kepada anak cucu kita dimasa akan datang, kalau sifat perkauman ini masih di tanam dalam kepala2 bangsa melayu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM