Grab the widget 

Sunday, June 27, 2010

Ulama 40 Akan jadi Penasihat Agama ?

Otak2 ulama 40 akan menjadi penasihat syariah KERAjaan Bn, ingat………..Bn bukan hanya Umno sja, ulama 40 akan nasihat pdRM, spRM, ISA dan Mahkamah supaya selari dengan tuntutan Islam.

Selepas ini ulama 40 akan bersaing dengan agen Yahudi Apco untuk menasihati KERAjaan, ulama 40 hanya ada 40 otak jah berbanding otak yahudi berada dalam semua kepala hotak Umno, hendak membersih pemikiran yahudi perlu bergaul dengan pemikiran seumpama itu ?, adakah dengan bersekongkol dapat membenteras ?, tidak……………. melain kan 40 kamu itu akan terikut dengan rentak mereka juga.

Setakat ini Umno sudah berjaya menjinak dan bermain2 kan kepala Ulama2 Mentah supaya sebati dengan perlakuan Umno yang selama ini lali dengan menentang Hukum2 Allah, banyak sudah persendaan terhadap Allah di laku kan olih Umno dan pemimpin2 nya.

Dimana selepas ini tempat untuk ulama 40 ini dalam Umno, sedang kan sebelum ini golongan agamawan tiada tempat dalam Umno, di cawangan, bahagian, MT, tidak…………mereka hanya di JUNGKIR2 jah, kerana dalam Umno mereka melebih kan hiburan melalaikan, banyak program2 Umno di sajikan dengan hiburan melalaikan untuk menarik anak muda kunun nya, mereka tidak gemar kepada teguran2………..

Ulama 40 perlu kerja kuat untuk membayar hutang tertunggak kepada KERAjaan Bn Umno, mereka juga perlu berlakon supaya dapat menyesuai diri dan mengikut rentak Umno, terutama sekali image, Umno sangat fobia dengan image berkopiah, dulu madey pernah menempelak golongan berkopiah putih, pernah suatu ketika guru2 tidak di benar memakai kopiah, mereka fobia image Islamik dan bertudung.

Ulama 40 juga perlu menjadi penasihat istana dan hal ehwal agama negeri2 supaya selari antara negeri, ulama 40 ingat najib beri kebebasan 100% ke kepada ulama 40 nih……………………………………………….tengok lah nanti kalau panjang umor.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM