Grab the widget 

Saturday, June 05, 2010

Puteri Umno Tempat Penyedap Nafsu Pemimpin

Ini yang dinamakan alat tempat tusukan, kah ! kah ! kah …………..bau HAMIS weihh !, ramai sangat tuuuu…………tak payah tarok perisa penyedap, Umno ada penyedap sendiri………………..sapa2 ada anak dara, mintak jauh dari setan yang kena rejam nih, itu pun kalau korang sayang kan anak bini korang, UMNO bahaya……umpama HARUAN makan anak.

DSC02809tengok belah kanan sekali tu, yang macam tu pun ada…………

"Kata naib ketua puteri UMNO iaitu YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin mengingatkan ahli - ahli Puteri agar tidak menjadikan "batang tubuh" mereka sebagai modal untuk mendapatkn mana - mana jawatan dalam Parti"

"kata penolong setiausaha Puteri UMNO BIBI SHARLIZA BT MOHD KHALID "Budaya politik seks harus di tangani dengan segera sebelum ianya jadi lebih parah"

Tambah pelik apabila pemimpin pemimpin Puteri UMNO hanya mengeluarkan kenyataan beramaran sahaja.Kenapa mereka tidak menyelamatkan puteri yang jumlahnya masih ramai dengan membawa mereka keluar dari UMNO?Untuk apa parti yang diberikan keutamaan sedangkan maruah anak bangsa dicerobohi oleh pemimpin pemimpin sendiri?

DSC02771 Nak Oiii !, jauhi UMNO, bahaya…….atas cap tulis “puteri Umno”, ye ke ?.

Untuk apa budaya politik sex ditangani sedangkan puteri UMNO sebagai pemudi harapan bangsa harus dibawa lari dari penggila sex sebegini.UMNO bukan lagi parti yang boleh disandarkan harapan untuk orang orang melayu kerana terbukti ianya hanyalah sebuah parti yang merosakkan anak bangsa sendiri.Jadi untuk apa perlu dipertahankan puteri UMNO dari kerakusan puak puak gila sex ini?

Bawalah mereka lari jauh dan selamatkan mereka anak bangsa sendiri.Kini kita semua bangsa melayu yang beragama Islam punyai satu lagi alasan untuk menentang dan menolak UMNO iaitu untuk menyelamatkan anak anak bangsa sendiri dari dirosakkan oleh UMNO.Insaflah wahai semua orang melayu beragama Islam bahawa perjuangan ini punyai maknanya yang jauh lebih besar dari melayu itu sendiri........

2 comments:

Unknown said...

Salam,
1.aku nak tanya mana sumber rujukan hangpa...

2.Eloknya slps kata2pemimpin puteri tu tuliskan rujukan...barula nampak gantelmen atau gentelwomen..

3.Ni dak....jangan jadi tukang fitnah...

tok ggawo said...

layar............

aku dah copy website page sumber nya, apa2 hal kalau dia tarik balik n3 nya pun,aku masih bolih rujuk seperti yang ori nya, tak ada beruk pokok tak bergoncang............

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM