Grab the widget 

Wednesday, June 09, 2010

Padan Muka Blogger PAS PASS

Sapa suruh korang jadi blogger PAS, memandai2 menyokong PAS kunun nya, nak lepas perasaan ke, nak keritik ke, jangann…………………, bolih kalau nak mengaku blogger penyokong PAS, syarat kena berdaftar dengan Agensi “Wala’” dulu.

Nak kutip berita mengenai Muktamar PASS tahun ni, korang bolih rujuk UM aka Utusan Malaysia, UM adalah agensi berita rasmi PASS selain Harakah.

Selamat berMuktamar kepada seluruh Perwakilan dan pemerhati.

Aku tak kisah, janji bila ada Pilihanraya nanti tak ada orang yang sekat aku dekat kotak memangkah sudah lah, kerana aku tetap akan pangkah PAS kalau PAS bertanding tempat aku, jangan2 nanti nak mengundi pun kena guna PASS juga dah le.

P/s Celcom Berukband aku tengok semalam gi naik ke tower nya, lepas dia turun tenet aku pun bolih, bolih pun masih tahap Berukbabiband jugak, AIR dah OK sikit, letrik TNB pun OK, Alhamdulillah syukur, TNB kena ingat kalau nak jadikan MU anak emas mesti steady sikit kerana Kilang2 akan cambah macam cendawan lepas hujan kat sini, kalau khidmat TNB macam sebelum ni ia itu macam “biskut cipsmore”, mampos juga kilang.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel