Grab the widget 

Tuesday, June 29, 2010

Mensuci Shahidan Kassim Tugas Pertama ulama40

Antara fungsi ulama40 Umno ialah mensucikan pemimpin2 Umno Apco, Shahidan sedang di sucikan.

Shahidan yang dikatakan perantara melobi ulama40 menyertai Umno, tapi ada orang yang BOLOS memasuki majlis penyerahan borang kepada najib, oit ! mana unit perisik dan securiti ?, senang2 orang awam yang tak berkenaan bolos masuk dalam majlis yang ada PM, oiiit ! tak masuk AKAL.

Korang nampak tak ? tak sampai 40 hari sudah terserlah originaliti UMNO pada ulama40, unsur2 putar belit menipu dah mula dah, tak SAH jadi Umno kalau tak menipu, RASUAH dan mengugut.

Mampos Umno, pergi Jahannam lah Umno !.

p/s see my lawyer….

2 comments:

Anonymous said...

salam...

ada lebih baik kita tak buat fitnah atau mengumpat orang lain.itu baru betul caranya bagi saudara yang menyokong kononnya parti yang memperjuangkan islam...gunakan lah kata-kata yang baik.itu lebih baik.allah swt tak tgk kita parti mana.tapi amalan kita yang allah swt tgk.maaf kalau saudara tersinggung.salam......

SalafiTulin said...

waduh! waduh! waraknya,
lihat sekelilinglah brother! jgn duk bawah tempurung dan bawah kopiah sahaja, orang dah nak jahanamkan Islam, demo masih kelabu asap lagi.
Bila nama ulama dijadikan mainan, kemudian ulamak jadi barang jualan, nak suruh duk diam?. Sorry brother, buke cara kita, bila mungkar timbul kita adalah org yng diamanahkan supaya mungkar tersebut dilenyapkan.
kalu kita duk diam, warak tak bertempat, maka itu tanda imam lemah dan nipis.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM