Grab the widget 

Thursday, June 17, 2010

Karnival Fiesta Kelantan 2010 Sertaraf Pasar Malam

Tidak ada apa yang rugi Kerajaan Kelantan tidak ikut terlibat sama dalam program yang di anjurkan olih Red Carpet Woldwide dan UmnoApco malam tadi.

Gerai2 di perkarangan Stadium SM ke4 tak lebih macam pasar2 malam yang ada di M’sia, harap kan GEMPA jah lebih.

Yang untung nya penganjur dan pembekal2 barang keperluan acara yang di katakan kemuncak malam tadi jah.

Yang rugi nya rakyat. kerana perbelanjaan menganjur nya besar tak setimpal dengan manafaat nya, selain itu dato’2 bolih tunjuk muka kat penjaga M’sia kunun nya, serta pembodek2.

Alasan hujan lebat tak bolih di terima, kerana pemerhatian aku seawal petang KB macam biasa, macam tak ada apa2 yang besar berlaku, sedang Menteri Perdana mengunjung Kelantan sekaligus akan merasmikan acara besar juga.

Perkara aneh ada, banyak jalan2 di tutup dan menyusahkan pengguna jalanraya di musim cuti sekolahini, ramai pengunjung2 dari luar merungut dan meyumpah seranah.

Memang tiada sambutan seawal petang, gerai2 sunyi tiada sambutan, olih kerana hujan lebat bolih Umno stopa mamat dan awe adek cover line.

Memalukan PM 1M’sia, Umno Kelantan patut di persalah kan di atas tiada sambutan dari orang ramai, pasara malam Wakaf Che Yeh lagi lah ramai pengunjung nya.

Di Kelantan nama PM najib dan Wakaf Che Yeh, Wakaf Che Yeh lagi glamour.

Hidup Wakaf Che Yeh !

2 comments:

layar said...

Salam,
1.Tuala BODOHNYA pengikut PAS...kau tauka malam tu hujan sangat lebat....

2.Aku ingatla masa sembahayang hajat minta hujan...hujan ari tuje lepastu berbulan2 kemarau...hujanpun malu nak turun di negeri yang percaya DAP akan BERJIHAD tegakkan ISLAM di Malaysia....

3.Kau tengokla program2 waktu pagi hingga ke petang....

4.Tanya Husham Musa kenapa jadi 'tikus' masa muktamar..takiyuddin bukan je jadi kucing tapi SINGA

4.Dahla BODO...,menyusahkan orang
layarbiru15@gmail.com
kubang kerian,kel

Anonymous said...

Layar Biru Marah ker sbb 300 org jer yg datang??? Tulis jer dok kubang kerian..padahal ade kt Putrajaya tgh lepak mnom kedai mamak kt persint 9...hahahaha

Komen Terkini

lain lain artikel