Grab the widget 

Tuesday, June 01, 2010

Harussani Nasihat KERAjaan Dunia

Kah ! kah ! kah ! kah ! kah !, sudah sampai masanya semua kerajaan dunia bersatu bagi mengambil tindakan terhadap Israel yang kini kian melampau melanggari hak asasi manusia.

Biar hanya KERAjaan 1M’sia jah yang  berbaik dengan rejim zionis Yahudi APCO, bagi kerajaan lain "Tekanan boleh dilakukan dengan berbagai cara seperti sekatan ekonomi," katanya mengulas tindakan rejim zionis itu menggunakan tentera menyerang sebuah kapal Turki 'Mavi Marmara' yang membawa bantuan kemanusiaan ke Gaza semalam.

M’sia banyak belajar sudah dari APCO, bagaimana hendak bersikap pilih kasih pada rakyat nya sama seperti apa yang di lakukan olih Israel Apco.

Dalam situasi lain Harussani berkata media baru khususnya menerusi internet perlu lebih beretika dalam membuat laporan berita agar tidak meninggalkan kesan negatif kepada rakyat.

"Tetapi hari ini media-media apatah lagi yang baru melalui internet dan blog terlalu banyak menyiarkan perkara positif dan negatif.

Judi bagaimana  tok ppeti ?, senyap sendu jah, Amanah Raya, pelaburan rakyat Brunei yang tok ppeti jadi penasihat syariah amacam okey ?, bolih pakai ke nasihat tok ppeti ni, bagai melepas batuk di tangga jah, cakap hanya untuk claim elaun agak nye ye ?, Pergi Jahannam lah UMNO, sampai pecah perut.

2 comments:

BUJANG SUSAH said...

Harus sana sini... hehehe

kembara putih said...

Mufti ejen APCO dah bersuara. Tak tau ikhlas atau tidak.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM