Grab the widget 

Thursday, May 13, 2010

Umno Dan najib Bukan Jenis Dengar Nasihat Berkenaan Ugama

Dah memang dasar parti asobiah tolak syariat Islam, biar lah siapa pun Menteri Perdana, bukan nya jenis dengar nasihat mengenai Islam.

Islam bukan nya agenda parti UMNO felda, sememang anti Islam, toksah cakap lah zulkifli nordin ke, bghehim ali ke, tok ppeti ke, siapa saja lah golongan agama, asal kan jadi UMNO Felda dan bersekongkol dengan nya, nanti angguk je lah.

Tak bolih nak wat ape dah, kena lah ikut rentak UMNO Felda, kalau kata nak halal judi, arak, makan RASUAH, ikut je lah, terpaksa pulak kena kunci lidah dan mulut sampai jadi bisu tak pasal2.

Atas tu kata2 tok ppeti harussana sini, memang itu lah peraturan Islam, tapi UMNO Felda sokongan Harussani jadi sebalik nya.

Aku nak cadangkan Harussani dan tok ppeti lain2 serta golongan agama yang benar2 beriman kepada Allah Taala, yang selama ini bersekongkol dengan Umno BN BERTAUBAT LAH dan tinggal kan kerja makan gaji untuk menasihat Umno tu, dah 60 tahun lebih dah kata nya umor Umno nih, tak nampak pun perubahan nya untuk kembali kepada Ajaran Islam yang di bawa Nabi Muhammad.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel