Grab the widget 

Tuesday, May 18, 2010

Pilihanraya Negeri SARAWAK Mesti Tolak PERKASA

Tidak berapa lama lagi SARAWAK akan mengadakan Pilihanraya Negeri, SEGAR kan mood Sibu, Perkasa masih lagi control Umno sekali gus akan control juga Barisan Nasional.

Perkasa begitu sebati dan pekat dengan ANTI CINA, di ketuai Ibrahim Ali dengan melembutkan Mahathir, sehinggakan KEPALA Mahathir kini senang2 Ibrahim dapat gosok apatah lagi najib dan muhyiddin.

Parti2 komponen BN dari kaum CINA di cemuh, di kritik hebat, mengungkit2 kisah2 lampau dan melabelkan dengan bermacam2 label.

Umno dan Perkasa tidak ada kena mengena dengan Sarawak sebenar nya, SUPP tulang belakang Sarawak sejak dulu lagi, muslihat nya Umno dan Perkasa cuba untuk menyelinap ke dalam SUPP, yang mana SUPP sendiri sudah pun penghujung USIA, walau apa pun idiologi Umno dan Perkasa tidak sesuai dengan Sarawak yang terdiri dari berbagai2 ethnik.

Permusuhan kaum akan berlaku jika Umno yang di nasihat Perkasa ke Sarawak, pengajaran nya jangan sesekali beri mandat kepada BN yang di ketuai UMNO memenangi kerusi2 pilihanraya negeri nanti, itu saja petuanya dan tolak sekali SUPP yang bersekongkol dengan PERKASA Ibrahim Ali.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM