Grab the widget 

Monday, May 17, 2010

PERKASA Penasihat UMNO

Sekarang UMNO sinonim dengan PERKASA, kata lain umpama KENTUT dengan TAIK.

Apa2 pun UMNO terpaksa akur dengan PERKASA, Perkasa anti CINA, eh ! MCA, GERAKAN dan DAP parti CINA kan ?, sampai bila pun di anggap musuh Perkasa dan Ibrahim Ali.

BN pulak di KETUAI Umno, habis apa jadi dengan parti2 CINA ?, Umno dan Perkasa paling KUAT perkauman, jadi apa erti kerjasama dalam BN, kalau hanya mengikut sombrono jah pada BN Umno.

Umno mana ada class, hidup nya UMNO hanya pada undi Umno Melayu FELDA semata2, melayu selama2 nya mengharapkan TONGKAT sokmo, patah tongkat Umno Melayu Felda makan KAYU, berbeza dengan kaum Cina.

Pengajaran di 2 PRK bolih ambil pengajaran Hulu Selangor che Kamal buntut hitam menang kerana undi Umno Melayu Felda jah, 70% lebih Cina undi PKR termasuk kawasan2 Elit dan bandar, begitu juga di SIBU, 75% lebih Cina undi DAP, berapa kerat bumiputra dan melayu yang undi BN dan SUPp tulang TUA Taib, BN kalah RIBU2, kambus dengan undi POS pun tak terkambus, last2 kalah lagi 398 undi, itu pun dah habis main kotor yang di dalang SPR.

Huh !, nasib baik tak ada Felda, kalau ada………… tambah2 tengah pening khayal dengan bermain JUDI dan ARAK yang Melayu Umno Felda Hulu Selangor beri mandat baru2 ni, MAMPOS DAP takleh Menang kerusi SIBU.

You silap najib.. SIBU mana ada FELDA, orang Sibu IQ tinggi, bolih nilai antara KACA dan Permata tau……….you bagi apa pun diorang ambik, itu haq mereka, RM5 juta tu pun haq meraka, bukan nya harta Tun Razak tinggal pun………

Orang SARAWAK baca baik2, PERKASA>UMNO>MELAYU FELDA>UNDI POS, inj yang paling berkuasa dalam BN, parti2 lain dalam BN ?, sampah jah, bagi MIC jah JILAT Ibrahim Ali tuh.

SARAWAK ada hati ke nak bagi UMNO bertapak di SARAWAK ?, jangan, jangan biar MUSA tak AMAN dan ShaFei tak AFDAL dan SABAH jah di bodoh kan olih KEPALA Umno nun…………..di semenanjung.

3 comments:

merbok said...

bro.. jgn laa dok perlekeh org felda sangat.. bukan semua yg sokong UBN. sepatutnya cari laa jalan atau formula mcmana nak dekatkan pemimpin PR dengan org felda.. kecik hati depa nanti!

tok ggawo said...

salam, merbok !

terima kasih teguran anda.

ayat hamba begini..... MELAYU UMNO FELDA, itu maksud hamba sebenar nya.

sebarang teguran membina di alu alu kan.

terima kasih

tok ggawo said...

salam merbok !

tambahan yang di atas, pada bila2 masa apabila hamba mennyebut Felda atau melayu felda atau Umno Melayu felda atau melayu felda.

semua nya menjurus kepada pengundi Umno BN di felda2.

dengan tidak menafikan penyokong2 PAKATAN RAKYAT di felda2.

Harap Maklum.

sekali lagi terima kasih kepada MERBOK

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM