Grab the widget 

Monday, May 03, 2010

Palanivel Yang Khianat Akan Di Lantik Senator ?

Apa kewajaran untuk melantik Palanivel sebagai Senator dan seterus nya timbalan Menteri ?, perlu di nilai semula manusia ini.

Manusia Palanivel terbukti pengkhianat kepada bangsa nya sendiri di Ladang Escort dalam kawasan Parlimen Hulu Selangor yang suatu ketika dahulu Palanivel menjadi Wakil Rakyat nya.

Apa yang thamby ni bolih melalak dalam dewan kalau hanya sekadar membaca script jah, bahlul dan bangang siapa yang mencadang dan melantik dia jadi Senator, membazir duit rakyat jah.

Lebih lembu lagi pengundi yang memilih Palanivel menjadi Wakil mereka dulu di Parlimen.

50 tahun adalah satu jangka masa panjang, kot 50 tahun dulu PR teraju KERAjaan negeri kot ?, eh ! anak TOYO, eh ! Mike Tyson, KERAjaan pimpinan menatang ni lah yang paling celako, merembat harta rakyat untuk kepentingan kroni2 dengan meminggir kan rakyat.

Rakyat Hulu Selangor khas nya  patut berterima kasih kepada Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor, kerana telah membuka minda dan terserlah kejahatan2 pimpinan KERAjaan BN MICUMNO Apco dulu, ini semua berlaku ada hikamah, sepenggal PKR mewakili HS serta kembali nya Wakil Rakyat nya menemui Pencipta nya telah merubah senario Hulu Selangor.

Malang 1000x sayang pengundi2 Melayu Felda balik ke zaman Purba semula pada PRK baru2 ni dengan memilih semula Parti yang didalam nya ramai RAJA2 Rasuah dan yang berSULTAN dihati.

Maka penganut Islam dalam KERAjaan RASUAH ini pun mengada majlis bacaan Yassin dan Solat Hajat di Masjid2 untuk calon baru parti RASUAH en kamal yang hindu itu.hajatBN ORANG berperlembagaan, KERAjaan BN politik suku ugama suku yang menganjurkan bacaan Yassin dan Solat Hajat di Masjid inilah yang mendaulatkan perlembagaan, dengan itu dapat lah ORANG2 bertakhta, kerana telah di catatkan dan tersirat secara simbolik dan di terima olih semua kaum, kunun nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel