Grab the widget 

Monday, May 31, 2010

M’sia Sudah Ada Undang2 Untuk Orang Islam Yang Berjudi

"tapi kalau dia nak pi (pergi) Singapura, nak pi (ikut) terlibat (berjudi), kita tak dapat buat apa lah."

Sama juga kalau kita nak melabur dalam kilang ARAK dan takut malu dalam negara, kita patut pergi ke Filipina, kerana di sana ARAK tidak haram, yang muka betul2 penentang Agama jah terang2 melabur dalm perniagaan ARAK dan JUDI, yang macam ni pu ada juga.

Sama juga kalau bulan Ramadhan, sesiapa tak mahu berpuasa, bolih lah naik kapal atau boat mewah dan belayar dalam masa 1 bulan, lepas tu balik dan berlagak penguasa Agama.

Yang bodoh2, kurang duit jah berzina dan buang anak hasil zina merata2 dalam negara, kalau yang cerdik2 kunun nya kalau nak berzina dan bawa pasangan masing2 keluar negara, bolih berzina sakan, kalau mengandung inject dan makan ubat awal2 walau pun mahal, tak payah buang anak merata2……………….ada yang buat kerja macam ni ?, jangan kata tak ada.

Kalau ketagih sangat dengan ARAK, semasa ke oversea ada meeting bolih lah melepas gian tak ada orang yang sibuk2, hanya close friend saja tahu, masing2 simpan rahsia, Yamseeng !, mabok lah sampai jadi kain buruk pun, tak ada orang kisah, ade ke tak orang buat kerja cam gini ?, adaaaa punya, balik dalam negara berlagak alim kuching, bercakap pasal Islam berdegar2.

Tak kan Allah Taala  tak tahu  di Filpina, di laut, Las Vegas, S’pore, Thai, N York, Hong Kong malah dalam 7 petala langit dan bumi nih ?, ingat ! berdalih bolih, HUKUM ALLAH berlaku di mana2 saja.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM