Grab the widget 

Wednesday, May 12, 2010

Ini Tokoh Melayu Terbilang Bukan bghehim ali

melayumamak Zainuddin Maidin yang menerima Anugerah Tokoh Melayu Terbilang sempena ulang tahun ke-23 ? pertubuhan kebangsaan MELAYU MAMAK bersatu (baru)  AKA melayu FELDA, menyifatkan anugerah itu sebagai pengiktirafan terhadap sumbangan beliau selama 40 tahun dalam dunia kewartawanan dan dunia politik yang singkat.

Zainuddin berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas menerima anugerah itu daripada Presiden pertubuhan kebangsaan MELAYU MAMAK bersatu (baru) AKA melayu FELDA najib razak pada majlis sambutan ulang tahun ke-64 pertubuhan kebangsaan MELAYU MAMAK bersatu AKA melayu FELDA di Pusat Dagangan Dunia Putra di sini malam Selasa.

"Saya, saya, saya sekali lagi dilimpahi rahmat, rahmat, rahmat, rahmat Allah untuk mendapat, mendapat, mendapat, mendapat, mendapat apa yang tidak merupakan cita-cita saya dalam hidup saya daripada awal saya jadi wartawan. Kemudian saya tidak ingat, tidak ingat, tidak ingat, tidak ingat nak menjadi ketua pengarang... saya menjadi ketua pengarang. [baca sumber penuh asal]

2 comments:

ISA said...

Apa kata Al-Jazeera

ahaksss...

Anonymous said...

pertubuhan kebangsaan MELAYU MAMAK bersatu atau leih dikenali PUKIMAK. kah..kah..kah

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM