Grab the widget 

Sunday, April 04, 2010

Umno Tak Akan Merasa Kerusi HS P94

Toksah terpekik terlolong lah Umno HS, Al syeikh undi BN masuk syurga juga dah kata "kemungkinan besar PARPU KARI, ia itu P.Kamalanathan”, gigit jari jah laa, khir toyo pun kata PARPU KARI gak.

Umno HS jangan bimbang janji BN akan melimpah ruah, tambah2 sekarang pun dah mula, pengalaman PRK MU Bghehim ali akan turun bawa duit menjelang hari pembuangan undi, rembat je lepas tu ajar saja PARPU KARI tu biar tersungkur.

Pengundi Umno HS susah nak dapat PRK, musim ni lah durian runtuh, KERAjaan RASUAH BN akan sedaya upaya menabur janji, tapi janji nya tak berapa bolih pakai, kalau bagi duit dan benda ya…ambil jah !, kerana duit yang di bagi bukan mak bapak diaorang pun.

Satu jah, Undi protes dari pengundi Umno mustahak, kerana suara Umno HS tak laku, tak ada class, tiada tokoh dan bodoh, sia2 berjuang MELAYU, budi langsung tak kenang, ape kejadah nya berjuang melayu, time mengundi pangkah PARPU KARI.

1 comments:

Anonymous said...

Teringat pulak pesan tok guru, 'bagi duit ambik, bagi kain pakai, bagi gula kacau'. Nak bagi undi pilihan selera. Saya nampak satu je, kerana pembangkang kuat anda akan dapat univerisiti dan sekolah tu. Betul tak?

Komen Terkini

lain lain artikel