Grab the widget 

Saturday, April 17, 2010

Sekitar Penamaan Calon PRK Hulu Selangor

Semasa insiden membaling objek anatara 2 penyokong berlaku, aku ada dalam Masjid dimana tempat insiden itu berlaku, aku tidor selepas mengambil gambar2 dalam gerombolan BN, aku tak dapat mengambil2 gambar dalam kelompok Pas kerana aku sakit kaki jem, itu pasal aku tidor dalam Masjid.

Jadi insiden itu tak dapat aku ambil gambar, biasa lah penyokong Pas keutamaan mereka bila2 masa pun Masjid tempat utama, selain mudah untuk menunaikan solat, setentang ngan masjid Pos BN Ampang dan tempat permulaan perarakan BN, disinilah punca berlaku insiden itu.

Walau apa pun aku akan siar kan gambar2 penyokong BN saja, tidak termasuk insiden membaling botol2 mineral water.

DSC02503

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

DSC02516

SONY DSC

SONY DSC

Lepas ni ada lagi gambar2 nye…….tunggu laaaa

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM