Grab the widget 

Friday, April 02, 2010

PARPU KARI Calon BN Hulu Selangor

Untuk mereda kan perebutan calon BN bagi PRK Hulu Selangor, aku cadang kan jalan tengah, ia itu Parpu Kari harus di ambil kira.

Memandang kan dia mempunyai 2 wajah, kalau atas tiket MIC, kaum nya tidak majoriti di HS, kalau atas tiket Umno, dia bermatian2 perjuangkan Melayu walau pun pada hakikat nya rupa nya tiada iras2 Melayu, dia bolih di terima olih pelbagai masyarakat.

Kesian Parpu Kari berjuang bersama Melayu, melayu pulak tidak menghargai jasa nya, dah lah kaum parpu kari di nafikan hak2 dalam semangat BN, tiada pulak kerusi yang majoriti untuk kaum nya untuk menjadi calon p/raya.

Buat masa ini Umno begitu  bersungguh2 untuk merebut koata kerusi HS yang sebelum ini pernah di peruntuk kan kepada calon kaum Parpu kari MIC. [berkaitan disini]

Sejak parpu kari memperjuang kan melayu ni, dah tak berapa ramai dah tinggal bangsa lain di M’sia ini.

Oiit ! kalau nak ramai kan melayu, kena buat anak ramai2, bukan buang anak merata2, dalam tong sampah, tepi jalan sampai di gonggong anjing pthuiihh !, melayu la tu yang buang anak merata2 tu, melayu tak bertambah pun, sebanyak tu juga lah, kerana melayu sering di jadi alat olih pemimpin melayu sendiri, siapa lagi, kalau bukan UMNO, tak lama lagi PERKOSA la pulak, tidak di nafi kan hanya Umno lah satu2 nya Parti yang perjuang kan melayu sejak 50 tahun lebih.

Hasil nya ialah Parpu Kari.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel