Grab the widget 

Tuesday, April 20, 2010

Ini Kerja Blogger Penyokong Umno BN P94

zain jackdaniel 1

 [gambar dari blog pencacai UMNO]

Zaid

[sumber gambar asal]

Hasil Umno Jaga Melayu
One Response to “Rempit Lebih Baik dari Clubbing?”

bobby says: March 16, 2009 at 6:31 am

melayu bodoh macam anjing
melayu bangsat suka buang masa !!
melayu bangang macam babi suka makan ubat sex yg murah2
melayu takdak agama letak kat jubo, cakap islam tapi poorah!!
melayu celaka sampai mampos tak maju suka dengki sama melayu!!
melayu sial puki mak rempit menyusahkan orang ramai !!
melayu pundek budak sekolah malas nak mampos!!!
melayu isap dadah musuh negara malaysia ini !!!
Melayu kerajaan pon bodoh bangang dok pelihara penagih dalam serenti!!!
melayu tak hormat orang tua perasaan pandai tapi bodoh bahalol !!!
melayu kurang hajar tak hormat cikgu takdak otak pemalas pegi skolah !!!
melayu gengster takdak batu pelir sama melayu bole la cibai !!!
melayu bolan posa main mercun mengalahkan cina !!!
melayu gedik mengada-ngada otak bodoh perangai malas !!!
Melayu bodoh dan tak maju sampai bila-bila!!!
melayu Ketua ka, Penghulu ka, cikgu ka, budak sekolah ka, jiran ka…semua SAMA saja…
perangai macam PUKI MAK!!! takdak sopan santun…
MELAYU = BANGSA YG AKAN HANCUR SUATU MASA NANTI….

Lihat sekeliling kau, melayu banyak jenayah..
melayu banyak sosiaI..
melayu banyak merogol..
melayu banyak membunuh..
melayu makin ramai miskin..
melayu makin ramai main skim cepat kaya dan tak pernah serik pon !!!
sebab??? nak cepat KAYA la konon…kerja PEMALAS… tuan tanah la katakan…
melayu beli barang nak murah2 je… tawar-menawar takde adab langsung…
melayu punya kedai makan kotor…kedekut nak kuar modal… pikir UNTUNG je… kata islam!!!!
ramai melayu tak pedulikan jirannya… even sedara mara.. keluarga bla bla..
takdak hormat dan bagi pertolongan pun… kalau org lain tolong mula la mengata… bodoh !!!
budak2 kecik melayu pun dah kurang ajar sekarang…naik moto dalam kampong, perumahan…
sekolah malas nak mampos!!! kena cubit skit mak bapak datang la nak pukol cikgu!!!
Otak macam takde tamadun… Yahudi pon tak bangang macam MELAYU sekarang !!!
budak2 sekolah perangai macam binatang sebab mak bapak diaorang pun BINATANG!!!
Pemimpin MELAYU kuat makan RASUAH.. time acara agama buat2 innocent la…tunjuk baik la…
walhal satu Dunia dah tahu perangai dia… pastu yang si pengikut pun 2 X 5 jugak la!!! bodoh !!
Cikgu Melayu kerja pemalas…nak rotan budak pun takot!!! bangsa sendiri la konon…kesian kat budak la konon…
banyak alasan.. kerja cikgu pon banyak menipu kat sekolah… kerja PIBG kutip duit je… nak belanja buat pe2 cukut kedekut…
sekolah melayu suka paksa budak2 kutip derma.. guru besar malas pakai otak, keje nak bagi ARAHAN je…
Melayu suka pakai baju KOT. Panas nak mampos pon pakai baju KOT ngan tie…… bodoh!!!
kalau boleh yang keje peon ngan opis boy pun nak pakai tie and kot….
orang putih pon dah jarang yang pakai benda tuh sekarang… si bangsat melayu ni lagi nak memartabatkan benda tuh!!!
Polis??? Lagi pemalas macam anjing… kerja mamut!! aku malas nak tulis korang sendiri pon paham…
See the truth is all around you..
cuma hati kau lebih kerap dan kuat untuk berkata ‘TIDAK!!! BANGSAKU BUKAN BEGITU !!! (kononnya la….)
Lepas tuh kita kata “ALAA…BANGSA LAIN PUN SAMA!…”
Melayu Pantang DI Cabar???? Poooorah……..
Mengaku sajelah wahai bangsat melayu yang sebenarnya…
Melayu MEMANG MUDAH LUPA & MELAYU MEMANG BANGSATTT !!!!
ko tunggu la amerika datang JAJAH balik malaysia ni…
masa tu barulah nak BERSATUUUUUU (kononnya la….)
Kebodohan dan Bangangnya orang dulu tu la yang buat tanah melayu ni kena JAJAH dek omputih !!!
Korang pun sama gak la… buat bebanyak perkara BODOH dan Bangang pastu tunggu
Amerika ke Britain ke datang JAJAH…..
Dah…dah… Aku benci

[jenguk sumber asal]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel