Grab the widget 

Monday, April 26, 2010

Cina Ada Kelas Melayu Second MIC First Class Di Hulu Selangor

Cina bukan penjual dan penggadai kelas, MIC first Class sukar di baca olih Umno sepak terajang MIC, Umno Melayu hanya layak jadi golongan second kelas di Felda2, tanah2 rancangan dan di pinggir2 bandar.

Memang benar Calon2 Melayu Umno sukar memenangi kerusi2 bandar, pengundi bandar bukan harga RM50, melayu bandar tidak menyokong UMNO kerana mereka lebih terbuka dan peka dengan isu2 semasa.

Sebab itu pemimpin2 Umno cerdik dan Liar, yang bodoh2 hulu2 kampong yang jadi penyokong, ramai pemimpin2 Umno berebut kerusi di tanah2 rancangan dan kampong2, kerana mereka tahu melayu2 kampong senang di perbodohkan dengan janji2 manis mereka, mereka takut mempertaruhkan diri di kawasan2 elite, dulu2 aku pernah dengar orang umpamakan melayu penyokong Umno “selagi lembu makan rumput”………………….

Hulu Selangor milik MIC, yang makan rumput terus makan rumput, Cina akan menjadi saudagar rumput, Cina berdikakri dengan berniaga rumput2 untuk di jual kepada MIC, seterus nya MIC lah yang akan mengagih rumput2 secara percuma pada UMNO2 untuk terus hidup………………..

2 comments:

mr_yoko said...

saya pengunjung setia blog anda

Anonymous said...

siapa kata melayu second class, ciss kamu langkah mayat aku. keturunan Hang Tuah tak kan hilang didunia.
mereka salah, mereka cemburu, mereka buat fitnah. Hakikatnya, melayu third class, kelas pancar yang hina. tak pandai mengitung kecuali hanya 20, 10 ditangan dan 10 dikaki.
kah kah kah......

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM