Grab the widget 

Thursday, April 22, 2010

Ceramah Mega Esok Seluruh Masjid Di Hulu Selangor PRK P94

Esok di jangka kan umat Islam yang berjuang untuk memartabat kan Islam dari di rosak kan olih golongan tertentu akan berhimpun di seluruh Masjid dalam Parlimen Hulu Selangor Khas nya, malah seluruh dunia.

Sejarah akan tercipta di Hulu Selangor di mana puluhan ribu penganut Islam berhimpun, serta mereka akan membantah keatas pimpinan KERAjaan M’sia sekarang yang di pelopori olih penagih2 Arak mentadbir urus umat Islam di negara ini.

Sesungguh  nya penagih Arak tidak layak mengurus umat Islam, pemimpin yang berterusan bergelumang dengan dosa2 besar begitu HINA di sisi Allah.

Hulu Selangor pengundi Islam akan menanggung Dosa jika mereka bersubahat dengan parti yang terang terangan menolak Islam serta mempersenda hukum hakam, lebih buruk lagi sejak 52 tahun lebih pemimpin2 nya masih mengamal kan amalan2 taghut.

Bila ?, bila BN bolih berubah, Umno yang mengepalai BN sendiri bersandarkan kepada parti2 lain untuk berdiri, Umno tidak dapat terus hidup dengan idiologi nya, melayu yang kunun nya di perjuang kan UMNO masih gagal keran pemimpin yang RASUAH dan suka berfoya2.

Islam tiada tempat dalam BN dan UMNO. maksiat melampaui batas……..[tolong klik disini], Umno parti Ugama suku politik suku, penjajah yang ajar dulu.

Ayuh warga Hulu Selangor, tolak BN dan UMNO negara dan Islam selamat.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM