Grab the widget 

Friday, April 23, 2010

BN Tidak Perlu Blogger Ini Di Hulu Selangor PRK P94

Tidak bermarwah adalah biasa dalam Umno, anda bolih menilai hantu raya peliharaan Umno, bermusuhan sama sendiri, adalah keran upah jah…..

Apa yang berlaku semalam ketika kami bloggers UMNO yang sedang membincang kan akan kempen kempen yang akn dijalankan sewaktu pilihan raya kecil Hulu Selangor turut membincang kan mengenai seorang bloggers (sebenarnya bukan pun bloggers tetapi sengaja mengelakkan diri nya sebagai bloggers terkenal kerana sering mahu berdampingan dengan bloggers yang terkenal) si Parpukari. Ada yang menyatakan mereka akan mengusulkan kepada BN Selangor dan Pusat agar jangan membenarkan bloggers ini untuk turut serta dalam kempen UMNO di Hulu Selangor kerana bloggers ini adalah merupakan liabiliti kepada BN sekarang. [jangan lupa kilik sini] kah ! kah ! kah 1.parpukarikj

macam mana boleh pulih kan hubungan nko ngan KJ?" Huh laju dia jawab . "RM100 ribu tutup mulut , RM15 ribu sebulan sampai dia berhenti jkerajaya dalam politik:: jawab si Mamat ini selamba, Kawan gue balas kembali , huh mahal nya. " , Dengan sombong Mamat paria tadi berlalu dengan berkata "Take it or leave, nothing si free in this world". [blogger pembela bangsa dan agama kunun nya].

Malu nya aku, dihina olih kaum sendiri, mentaliti blogger2 upahan UMNO anda bolih nilai.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM