Grab the widget 

Tuesday, March 16, 2010

Wang Ihsan Kecoh Dah Di Bachok

Kah ! kah ! kah ! kah ! kah ! kah !, tunggu dulu, tunggu dulu aku nak terkencing nih…………………………..

Puak2 ayam daging BACHOK dah meroyan, wang ihsan untuk bachok jah wei !, sebab Stopa dan Awe orang bachok, betul lah tu, RM20 juta hanya cukup untuk AYAM DAGING bachok jah

Kekecohan berpunca dari agihan wang ihsan yang didakwa tidak telus kini selesai, kecoh jangan tak kecoh………kecoh sampai PECAH PERUT.

Ketua Pengarah Lembaga Tembakau Negara (LTN), Ahmad Loman berkata, isu berkenaan selesai setelah pihaknya berjumpa dengan penanam-penanam tembakau terlibat dan menjelaskan perkara sebenar berhubungan agihan tersebut yang sepatutnya dijelaskan pada hari penyampaian agihan berkenaan, Oiit ! tutup la LTN tu, dah tak ada bajet ke ?, baik naik pokok kelapa tinggi2 mencangkung HISAP P************ lah woi !

“Sebenarnya wang ihsan ini adalah untuk membantu mereka yang menanam tembakau yang mengalami kerosakan dari 1 hingga 3 Mac 2009 sahaja dan selepas dari itu kita tidak ambil kira, dengar tu, mereka yang menanam tembakau rosak  dari 1 hingga 3 Mac 2009, alaaa……… cakap jah tu………….

Ahmad berkata, pada agihan pembayaran wang ihsan yang diadakan itu sebanyak RM2,000 diperuntukkan LTN untuk satu hektar tanaman tembakau yang rosak dari 1 hingga 3 Mac.

Oiit !, penanam getah, ubi, padi, kacang, sawit, dokong, sawi, lada, pucuk paku, keladi dan macam2 lagi, itu dari segi pertanian, macamana pulak ternakan ?, KATAK, babi………………………………..[korang nak tahu lebih lanjut baca disini]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel