Grab the widget 

Sunday, March 28, 2010

Menjelang PRK Hulu S’ngor Siapa Pulak Pemimpin PAS Buat Onar PRK P94

jilat Pengalaman 3-4 PRK yang lepas2 ada saje pemimpin PAS yang membuat onar dengan berbagai2 perangai, babi lah, UG lah, Selcat lah macam2 onar, aku memang BENGONG berbanding PEMBACA blog, aku dapat maklumat dari pelbagai sumber melalui e mail, apa yang aku sebut kan di blog aku ini dah berpuloh2 kali aku fikir dan tapis, PEMBACA blog ada maklumat khusus dan hanya bolih membuat perbandingan antara blog ke blog jah.

Paham2 lah, penulis blog pulak ada bermacam ragam, mereka menulis pun kadang2 mengikut mood, yang tak ikut mood nya ialah PENJILAT, apa saja semua betul.

Aku rasa yang lebih BENGONG ialah pemimpin2 seperti diatas, langsung tiada semangat setia kawan yang di ikrar bersama, melencong buat hala sendiri terang terangan melanggar keputusan parti, ini kah yang PAS mahu ?.

Aku ni mula jatuh benih dah PAS walau pun bukan AHLI, bukan nya selepas era Forum Perdana.

1 comments:

Anonymous said...

bila akubaca tulisan kau hi..aku rasa nak kata...ANGJING SUNGGUH KAU NI

Komen Terkini

lain lain artikel