Grab the widget 

Saturday, March 13, 2010

MAHASISWA VS PLKN

Mahasiswa alat, peserta PLKN pun alat, alat perdagangan KERAjaan UMNO BN.

Mahasiswa adalah alat kepada PTPTN, sesiapa yang pernah meminjam(pinjam bukan free)PTPTN merana lah dia kalau tidak ada sumber income selapas belajar, yang mendapat kerja cepat nasib baik, kalau sampai usia 27-28 nahas.

Patut pun ada pelajar ikat PERUT semasa di IPTA, kos sara hidup kampus mak Oi !, warung2 sekitar juga alahai !, kedai2 stationery huh !, aku tak kata mereka hisap darah, tapi itu hakikat perniagaan zaman menuju 2020, kejar peluang, tidak ada kamus KEBAJIKAN.

Tak hantar anak belajar kan, anak orang lain hantar, miskin2 lah, walau pun wang simpanan tidak ada, bukan setakat anak yang belajar sja ikat perut, mak bapak kat rumah pun turut ikat perut, setakat PTPTN(pinjam bukan free) tak cukup Oi !, mesti di ulur lagi.

Miskin tidak akan mendapat pelajaran dalam negara ini, pelajaran bagi orang berwang dan korupsi jah, dah UMNO sendiri pun RASUAH, mana2 pun mesti RASUAH, nak dapat kan tempat mesti rasuah, kalau tak, tak mersa.

Kata ada sumber free dari perut BUMI, ppergh !, berjoli2 lah puak2 pemimpin KERAjaan.

PLKN istimewa, KONTRAKTOR istimewa, pelatih istimewa berbanding MAHASISWA, tenaga PENGAJAR istimewa claim itu dan ini, HABIS tamat lepas tu agak2 jadi manusia kah pelatih2 ini ?, PLKN pun bolih dikecuali, syarat nya RASUAH, bagaimana cara nya, macam2 cara, aaarghhh !, SIAL.

Apa2 pun MAHASISWA VS PLKN orang lain yang istimewa

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel