Grab the widget 

Wednesday, March 17, 2010

Linda AF Makin Melampau Berpeluk Apa Kata MUFTA

Lepas Maghrib jap tadi aku ngadap Diary AF, ada adegan macam berpeluk antara JANTAN dan BETINA, cikgu Linda siap tunjuk aksi lagi, yang mana sorang peserta JANTAN peluk kat pinggang LINDA sambil berpusing ppeghh !.

Oiiii !, kenapa korang senyumm…………?, aku bukan cemburu woi !, laki dia pun turut jadi tenaga pengajar juga, emm……apeke name…..Q….

Kalau lah begini gaya nya dalam rancangan rakaman pun camgini, belakang2 tak tahu lah, hancussss 1Msia, ini ICON2 yang akan di puja2 olih khalayak nanti.

MUFTA harus sini sina apacam, ini setesen TV bawah kawalan UMNO, tak ada FATWI ke ?.

Tak heran dah AF ni, dulu pun macam2 ni gak, adegan PELUK2 JANTAN BETINA dah biasa jah.

Jamil khir menteri SENATOR seronok lah ko bolih tengok adegan2 PANAS AF ye ?.

Mampos, mampos, pecah perut lah.

1 comments:

AzamDean said...

agak2 bila UMNO nak batalkan AF???

kerabat diraja pun AFUNDI gak wei

Komen Terkini

lain lain artikel